Vertical^ Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tror helt ærlig jeg ikke hadde taklet det så bra.. Hadde kjøpt et lass med biler, motorsykler, en bra leilighet her, og kanskje noen OK leiligheter nedover i Europa. Er redd det hadde gått over styr Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 1. Drømmehus. 2. Drømmebilen. 3. Investert resten, men beholdt 10 mill tilggjengelig på konto. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Man kan ikke ta med seg penga når man dør så like godt brukt alt og gitt en god del til charity. Investert i tegneserier : Detective #27 TMNT #1 Action Comics #1 Første Spider Man/Hulk/FF/X-men Endret 17. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg hadde kjøpt en brukt Toyota Yaris, malt gangen og kanskje kjøpt meg et par nye joggesko. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 I motsetning til andre wrestlere så har Cm Punk nesten ikke brukt av penga fra WWE , kjører fremdeles gammel bil osv Dog vet jeg ikke om han er god for 300 mill dog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) https://m.sportskeeda.com/wwe/cm-punk-net-worth-salary 8 mill US er jo ikke småpenger men langt fra 350 mill nok..... "According to his contract in 2015, Punk could have been paid another 1.3 Million, $1.8 million in 2016 and around 2 million dollars in 2017, but he decided to cut his ties with the company after the 2014 royal rumble match. Punk was in a legal battle with the WWE throughout 2014, as he was fired by the company on his wedding day. WWE withheld Punk’s royalties, Punk lawyered up and won not only against WWE but also against 2K who advertised C M Punk for their WWE 2K15 video game even after he left the company. “Thanks for the big fat check” – C M Punk to 2K sports on Colt Cabana’s Podcast. WWE played dirty after the incident removing Punk’s merchandise from their WWEshop.com and returned ‘C M Junk’ whenever one searched for ‘C M Punk’!! Also during his career, he was out of WWE studio movies and was rejected to bring in outside sponsors for wrestlers. C M Punk termed his wrestling career as a failure, as he didn’t Main event a Wrestlemania, but truth be told, he was a misfit in WWE as they both had a different vision for the wrestling business" Fyken på bryllupsdagen attpåtil Endret 17. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Først hadde jeg dratt til Tyskland med fattern og henta to versting BMWer, eller kanskje en Porsche til meg og en BMW til han. Så hadde jeg kjøpt et nytt hus til gamlingene. Gitt bort noen millioner til hver av mine søskens barn, de skal øremerkes utdannelse og reise. Mine søsken skulle også fått litt. Kjøpt et hus eller to et varmt sted, åpent for alle i familien. Kjøpt en ny seilbåt til brodern. Kjøpt en Dragonfly trimaran til meg selv. Investert i kunst. Fiksa meg en bolig forholdsvis sentralt til Oslo, men likevel skjermet for naboer. Kjøpt meg en hytte på fjellet og en hytte ved sjøen. Tatt flysertifikat. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hadde jeg vunnet så mye penger så hadde nok familie og nære venner alle blitt millionærer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Kanskje gitt noen kroner til John Cleese , han ble jo flådd av kjerringa Hulk Hogan : I dont need your money brother cuz I gave gawker the leg drop , jack ! Endret 17. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Utenom alle opplagte ting som hus og fete biler hadde jeg Anskaffet en privat hockeyrink Tatt flygersertifikatet Spandert tidenes ferie på mine 20 nærmeste kompiser Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg ville ha fordelt dem på noen hjelpe orginasjoner og søstrene mine, og siste rest til meg selv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Funnet ein grei måte å forvalte kapitalen på. Sagt opp jobben. Kjøpt ny bil. Gitt til næraste familie. Gitt til veldedige formål. Brukt meir tid på reise. Kjøpt gode råvarer til mat, dyr vin og whisky. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Det er jo så sykt mye penger.. For å kunne gå i minus må du bruke minst 300K kroner hver eneste månde.. Ellers vil du bare gå i pluss på grunn av rentene... Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Tror det hadde blitt ekstremt mye reising rundt i verden, kun hjemme av og til for a lade batteriene Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg hadde dødd på ett eller annet vis, pga pengene. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Satt veldig mye på fond, gitt bort en del til familie slik at de kan kvitte seg med gjeld. Sagt i fra til dem at jeg har vunnet penger, og at alle får en lik sum, slik at det ikke blir urettferdig. Jeg ville fortsette å jobbe en stund til, og kanskje byttet jobb etterhvert, til noe som er givende og gir meg glede. Jeg ville reist mye, festet mye, og oppgradert veldig mange ting i livet. Byttet bil, PC, mobil, klær, hus kanskje. Men å velte meg i luksus ville jeg ikke gjort, og ser heller ingen glede med det. Jeg tror ikke at å pensjonere seg og lever av pengene og bare nyte livet ville gjort meg godt, så jeg ville holdt meg aktiv. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hadde investert mye i eiendom & fond. Kanskje leilighet i Monaco. Bygd drømmehuset og kjøpt noen fine biler. Ellers hadde jeg ikke, som nevnt over, velta meg i luksus. Det er da ikke noe koselig med et svært luksus hus på 500+ kvm osv 341 mill er mye, men hadde ikke hvert noe problem å bruke opp Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Veldig mye, men et sted må jeg starte: - Hjulpet visse statlige etater med økonomi (justis prioriterer ikke godt nok) - Donert noen tunge kroner til veldedighet - Investert i flere aksjefond - Ny Mercedes - Ny bolig i japansk tradisjonell stil Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Kjøpt opp Tek fra VG og gjort det om til slik det var i gamle dager, med tester i Anandtech kvalitet. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 vet ikke. Men - jeg er villig til å prøve å finne det ut, dersom det er noenher som har noen hundre millioner til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå