Styrmann Smisk Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Etter nylige hendelser har jeg begynt å dagdrømme igjen.. Tenkt hva jeg hadde gjort med topppremien i en eller annen lotto. VikingLotto, Eurojackpot etc.. Kommer bare på de klassiske tingene. Samle på biler, motorsykler, båter, bosteder overalt i verden osv What about u? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Bunch of hookers and cocaine! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Brukt alt på lootcrates i Battlefront 2 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 16. november 2017 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2017 Brukt alt på lootcrates i Battlefront 2 Ville fortsatt ikke greid å unlocke alt 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Tatt noen millioner på å betale hus, lån og en fin bil, og så investert resten og betalt meg selv avkastninger/lønn. Kanskje jeg hadde våget meg på venture investering. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Tatt en tur innom Hi Fi klubben kjøpt meg et rått anlegg, å brukt resten på Marklin ho digitalt tog anlegg som styr fra pc. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Garantert ikke bitcoin, hvis jeg hadde gjort det ville gevinst bli raskt borte :O Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Årskort på første klasse med Emirates og Singapore Airlines til å begynne med! :-) Endret 16. november 2017 av trn100 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Blitt en ansvarlig investor, lært kunsten å investére. Skape trygge og solide arbeidsplasser. Da ville livet fått mening. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Blitt en ansvarlig investor, lært kunsten å investére. Skape trygge og solide arbeidsplasser. Da ville livet fått mening. Dette er vanskelig. I tillegg er dette risikabelt! Får man til, så er lykken din! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Blitt en ansvarlig investor, lært kunsten å investére. Skape trygge og solide arbeidsplasser. Da ville livet fått mening. Dette er vanskelig. I tillegg er dette risikabelt! Får man til, så er lykken din! Det er vel bare en jobb, som alle andre jobber? ^^ Det er bare 24 timer i døgnet for alle. Det krever mye å ha en jobb "på gølvet" også. Skal ikke gjøre for mange feil før det blir prat. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Hadde kjøpt store deler av Fjellveien i Bergen, sanert hus som sto i veien for sol og utsikt og bygget tidenes villa på den beste tomten der. Forøvrig ingen naboer seff. Mulig bygget privat taubane ned til Festplassen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Donert bort en del til de familiemedlemmene jeg velger, brukt noe til å skape noe for barn (aktiviteter osv). Og så hadde jeg levd livet og tatt imot alt det har å by på. Reist verden rundt, ut på eventyr, kjørt dyre biler og båter, tatt kurs for å lære det jeg vil lære, gjort veldedig arbeid. Og når alt det spennende er ferdig så ville jeg trekt meg tilbake til en herlig villa som jeg og arkitekter har designet i lag og slappet av. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Tja, ventet på mine første 3millioner i rente, og lett betalt 500K i formueskatt... Edit, det er så vilt beløp at folk flest forstår det ikke.. Først ville jeg kjøpt meg alt jeg alltid hadde ønsket meg, så ville jeg ha ansatt min søster som er utdannet og sertifisert revisor til å kontrollere pengene på heltid.. Kanskje startet et fond for å forvalte formuen, dette for å få det vekk fra egen formue og lignende.. Skattelistenes formuetopp 2017 er jo man dømt til å havne på om man ikke gjør noe smart for å holde det unna seg selv... Endret 17. november 2017 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Ingen som kunne tenkt seg å flytte til Afrika å laget ekte Hunger Games? 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Hadde tatt med alle flatjordere på diskusjon.no til verdensrommet og vist dem at jorden er rund. Men når jeg tenker meg om så hadde dem sikkert påstått at jeg egentlig hadde dopa dem og puttet dem i en simulator. Endret 17. november 2017 av Seven of Nine 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Ville kjøpt opp så mange bygårder som mulig og kastet ut Espresso House, Starbucks, 7-11, Deli de Luca etc. Endret 17. november 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Sluttet i jobben på millisekundet hvert fall. Ville skapt arbeidsplasser ved å ansette noen PAs og kokk, kjøpt hus og bil.. Gitt en del til familie og vurdert noe veldedighet. Og fått noen til å lappe hullene i sokkene mine. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Veisalt, definitivt veisalt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå