indahla Skrevet 16. november 2017 Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 En QNAP NAS satt opp med Raid 1 har avgått med døden. Det er ikke mulig å skru den på. Begge disker (2 TB Samsung) er intakte og når jeg kobler en av de til PCen via en SATA -> USB dongle dukker den opp i Disk Management (i Windows 10). Men jeg får ikke mappet partisjonen med data. Noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2017 Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 Filsystemet er ikke FAT eller NTFS, så det er helt naturlig at innholdet ikke vises i Windows. NAS kjører som regel Linux. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 16. november 2017 Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 Mine kondolanser, håper du har sky-backup i worst case scenario. Du kan forsøke å installere ext3 driver eller FS for å se filene. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. november 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2017 Jeg fant Ext2explore og denne ser ut til å gjøre susen. Takk for tips @Cipher Panda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå