olabri Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 The Five Pillars er er turbasert strategisk rollespill spilt direkte fra webleseren din. Det er spilt av tusenvis av spillere fra hele verden fordelt på tre forskjellige servere. Spillet er nettopp kommet i norsk oversettelse i tillegg til nederlandsk, fransk og den opprinnelige engelske. De neste ukene vil det også komme på tysk, spansk, kinesisk(big5) og portogisisk. Alle tre serverene kommer til å bli resatt 15. desember, og da vil alle begynne på ny frisk, så dette er et perfekt tidspunkt å begynne på. Inspirasjonskildene til The Five Pillars er koreanske Archmage og det norske suksesspillet Planetarion. Det er forøvrig gratis å spille, men de som donerer 10 euro vil få bonuser i form av mindre reklame og annet småtteri. link: http://t5p.jaggu.org Lenke til kommentar
Grums Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Skummelt... brukt alt for mye tid på Planetarion for et par år siden, men jeg skal sjekke dette ut. Lenke til kommentar
olabri Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 hehe, skjønner hva du mener... jeg sluttet for å lage et spill sjøl, ikke at det hjalp noe Lenke til kommentar
Warrow Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei!! Har laget meg konto der nå. Det var jo knall da!! Ligner veldig på Archmage som jeg har spillt mye fra før. Faktisk mange som jeg kjente fra før som spiller der jo... Warrow Lenke til kommentar
olabri Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hadde det ikke vært kult om dere lager en klan med gamle Archmage spillere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå