fjarle Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Og nå har OnePlus lagt til ansiktslås også.OnePlus 5T har fått rammeløs skjerm Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Rammeløs, uten å være rammeløs. Litt av en prestasjon. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 "OnePlus 5T har fått rammeløs skjerm" Hva er egentlig definisjonen deres på rammeløs? Tåpelige er dere, virkelig tåpelige. Dere er nesten like ille som VG, vent nå litt 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Skjønner ikke dette rammehysteriet jeg. Jeg har hatt telefon med liten ramme siden 2014, da Sharp lanserte sine Edgest telefoner som aldri kom for salg i Norge. Siden den har jeg hatt masse telefoner med rammer og noen uten så mye rammer Kan ærlig talt ikke se det store plusset med liten ramme. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Rammeløs men har ramme ..... what? feil bilde eller? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Rammeløs men har ramme ..... what? feil bilde eller? Rammeløs er nok å ta litt i ja. Men den har vesentlig mindre ramme enn Oneplus 5 som kom tidligere i år. Endret 16. november 2017 av Complexity 2 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Var det ikke noe exploit på Oneplus 5, der de gjennom at "developer version" kunne gå inn på stort sett alt av data. Og denne er den som er i salg nå, og Oneplus sa de ikke ville gjøre noe med det? (Har lest dette noensteds, men finner det ikke nå). Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Rammer, ja det er det som gjør en god tlf til en god tlf. Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Jeg hadde kjøpt den hvis den hadde vært vanntett.. Får vel heller vente på S9 til våren.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Jeg hadde kjøpt den hvis den hadde vært vanntett.. Får vel heller vente på S9 til våren.. Oneplus 5 er vanntett.. Så løp å kjøp. Endret 16. november 2017 av Complexity Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ehhh... Ser ut som en nexus 6? Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg hadde kjøpt den hvis den hadde vært vanntett.. Får vel heller vente på S9 til våren..Oneplus 5 er vanntett.. Så løp å kjøp. https://www.youtube.com/watch?v=kIE_dUnyFq8 Offisielt så er den ikke det, så jeg vil helst ikke ta sjansen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Jeg hadde kjøpt den hvis den hadde vært vanntett.. Får vel heller vente på S9 til våren..Oneplus 5 er vanntett.. Så løp å kjøp. https://www.youtube.com/watch?v=kIE_dUnyFq8 Offisielt så er den ikke det, så jeg vil helst ikke ta sjansen. nei garantien utløper om det kommer vann i hodetelefoningangen siden fuktsensoren ligger der, men ellers så viser alle videoer på YouTube at den er vanntett. For meg er det bare en fordel at den ikke er vanntett full av pakninger og lim. Billigere i innkjøp, og mye enklere å åpne for å bytte batteri og lignende. Endret 17. november 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg