CurSe Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Skal ikke skryte på meg at jeg har så veldig god peiling på hva en god bærbar pc bør koste i disse dager, men i dag kom pappa hjem med ny bærbar pc etter at den stasjonære tok kvelden forrige uke. Den betalte han 18000kr for. Syntes det var en hårreisende pris for en bærbar pc, og spesielt til hans bruk. Det kan da ikke være fornuftig i det hele tatt å betale så mye for den datamaskinen? Er det noe som forsvarer den prisen i det hele tatt? Vil da tro man får utrolig mye mer pc for den prisen, og så kommer han hjem med den der. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Denne? Virker en smule overpriset ja.Selv 13.000kr som de tar hos DustinHome synest jeg virker dyrt for den maskinvaren.Hvor ble den kjøpt? Endret 16. november 2017 av PantZman Lenke til kommentar
Norish Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Denne? Virker en smule overpriset ja. Selv 13.000kr som de tar hos DustinHome synest jeg virker dyrt for den maskinvaren. Hvor ble den kjøpt? Den på DustineHome har helt andre specs og er mye svakere ytelses messig. 18 000kr for en bærbar er jo uten tvil betydelig med penger, men så urovekkende dyrt er det egentlig ikke (dessverre?). Du må jo ut med godt over 20 tusen(!) for å få en godt spec'et surface laptop. Alt avhenger hva man skal bruke pc'en til, 18 000 kr for å sjekke nettbanken er definitivt dyrt. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Dell Latitude er en proffmaskin beregnet på bedrifter, ikke på privatmarkedet. Det er veldig gode maskiner med solid byggekvalitet, og dermed koster de deretter, men om man ikke har spesielle behov for det er det ofte ikke verdt pengene. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Høres ut som et bomkjøp hvis det var for enkel stue-bruk. Dell er gode maskiner men 18000 for VG, mail og nettbank er litt drøyt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå