Geekeern Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Noen som vet hva en IKT konsulent på support avdelingen hos Sykehuspartner tjener? Snakker vi om 350 k? 400 k? 450 k?... ?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Tenker du første linje support? Altså motta henvendelser fra brukerne? Eller 2. / 3. linje? Endret 16. november 2017 av NoTrace Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Tenker du første linje support? Altså motta henvendelser fra brukerne? Eller 2. / 3. linje? står 1 linje, men tipper det er noe 2 linje også. 3 linje blir sikkert ekstern leverandør Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 de kommer garantert til å spørre meg om lønnsforventing og da er det greit å ikke bomme for lavt eller for høyt tenker jeg Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Kjenner noen i Helse Vest IKT (tipper det kan sammenlignes med Sykehuspartner) som jobber primært 1. linje, med noe 2. linje. De ligger rett rundt 400k. Endret 16. november 2017 av NoTrace Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 De er nok i en ganske presset situasjon for tiden som følge av at unormalt mange har sluttet på relativt kort tid.. 3 Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 https://www.digi.no/artikler/siste-sykehusene-har-bestemt-seg-for-a-outsource-for-milliardbelop/351379 Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 https://www.digi.no/artikler/siste-sykehusene-har-bestemt-seg-for-a-outsource-for-milliardbelop/351379 Yikes! Har de ikke lært av Statoil? Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Men er ikke dette gammelt da? det har vel vært omorganisering i ledelsen der? Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Men er ikke dette gammelt da? det har vel vært omorganisering i ledelsen der? Jo, det ser ut til at dette er over ett år siden... Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 se gjerne på tidslinjen: https://www.nrk.no/norge/millionboter-etter-outsourcing-av-sykehus-it-1.13751516 Alle i ledelsen måtte gå, og det ser ut til å være siste nytt og at outsourcing er stoppet inntil videre. Men tilbake til lønnsforventing i stillingen. Har dere hørt noe om lønna der? en lenger oppe som nevnte litt overkant av 400 k 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der. Stemningen var ikke god for å si det slik... 3 Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der. Stemningen var ikke god for å si det slik... Ja huff det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365 Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Snakket med noen i Sykehuspartner i September. De var i ferd med å bli outsourcet, og brukte dagene nå til å lære opp indere til å gjøre jobben. Så jeg tror fortsatt det er en del outsourcing på gang der. Stemningen var ikke god for å si det slik... Ja huff det høres ikke bra ut, men hvorfor utlyser så jævla mange stillinger nå siste månedene da? står jo fast 100% og turnus ordning 24/7/365 Ja, ikke sant? Jeg søkte på en av stillingene i forgårs. Ante ingenting om hvor stor skandalen var. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv. Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger. Tipper det er mye som tærer på. Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der. Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. Edit: Dette var svar på #14. Snek seg en post mellom her. Endret 16. november 2017 av NoTrace Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv. Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger. Tipper det er mye som tærer på. Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der. Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom. jeg er jo ikke interessert å begynne der, og plutselig ila. prøveperioden "bye bye!" Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Det vet jeg ikke. De skal vel ikke outsource alt, men tror fortsatt det er litt slik at folk slutter i protest osv. Slike ting gir et skikkelig spark i motivasjon. Plutselig mister man mange av de nærmeste kollegaene, så er det ikke så gøy å gå på jobb lenger. Tipper det er mye som tærer på. Men jeg skal ikke hoppe til konklusjoner her... Det kan jo være veldig spennende og lærerikt å jobbe der. Får du jobben, så går det jo alltid an å slutte igjen om det ikke passer liksom Ja, jeg bor i utlandet nå og vil hjem. Så bare jeg får en jobb er det greit for meg. Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Kjenner noen i Helse Vest IKT (tipper det kan sammenlignes med Sykehuspartner) som jobber primært 1. linje, med noe 2. linje. De ligger rett rundt 400k. MOAR!! MOAR COOKIES 4 MEEEE!!!! Lenke til kommentar
Geekeern Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 følger ikke sykehuspartner offentlig lønnstrinn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå