AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har vært i et forhold med min samboer nå i 6 år. Vi har et lite barn sammen og har det bra sammen Jeg har en høy sexdriv (kanskje avhengig), mens hun har nærmest ingen Jeg vil si vi lever et typisk A4 liv, men vi har tid på kveldene Hun har vanskelig for å dekke mine seksuelle behov, derfor må jeg dekke de selv og det har begynt å gå inn på meg Jeg kan skille kun sex og sex med kjærlighet,,dette klarer ikke hun ( Har nevnt en evt dame eller damer på si som elskerinne) kun fordi jeg vet hvordan å skille mine følelser fra behov Jeg har alltid sagt hvor mye jeg trenger sex mens hun var enig i starten men det har dabbet Vi har ikke endret oss som skulle tilsvare at det skulle skje. Vi har delt arbeidsoppgaver helt fint og ingen av oss sliter med lite energi osv. Vi holder oss begge i form og ser bra ut. Oppmerksomhet fra motsatte kjønn hele tiden når vi er ute så en trang for bekreftelse og dårlig selvtillit har vi ikke Hun har mest sex for sin egen nytelse og behov (såklart) og fremstår egoistisk i senga egentlig. jeg mottar aldri en bj eller handjob, selv om jeg gir begge hver gang til henne, hun vil helst ligge på rygg eller mage og motta mens jeg gjør jobben, Mens hun vet godt hvordan jeg føler for å motta oral OG at hun tar styring, Dette skjedde i starten dag inn og dag ut ( som alle forelskelser ) men jeg gjorde det klart at jeg ikke ville at denne delen skulle ta slutt fordi det betyr såpass mye for meg Det gjør jo litt med min tenning for henne og vite at når det skal til å skje den ene gangen i mnd så er all jobb forbeholdt til meg og det er faktisk gått til det stadie der hun kommer kanskje 5-6 ganger og er helt utslitt mens jeg må sitte på sidelinja og gjøre jobben selv ferdig. Jeg blir sett på som en gud av jentegjengen hennes når hun forteller åpent om vårt sexliv og det går igjen at jeg blir satt på teasebenken av flere av de ( Veldig desperate damer i 30 åra) Det er her jeg har åpent sagt til min kjære at kanskje det kunne være en løsning. Å nettopp ha sex med venninner ( en drømme situasjon ja.. ) for å forløse begges behov, Hun har vært åpen til tanken, men tror det blir rart å møtes senere ( De er close, men ikke så close at de sees mer enn 2-3 ganger i året ) Og i disse sammenkomstene snakker de om alt og ingenting. de fleste har eksperimentert med hverandre også i tidligere år så de vet alt om hverandre hehe Hun sier selv at hun kunne ikke vært mer fornøyd med sexen vi har og jeg er heeelt på andre siden av dette. Er redd for at jeg tilslutt mister sympatien over det å ha en elskerinne, jeg vet jo selv at jeg hadde klart å ha en dame til som jeg kun er med for å ha sex..også dra igjen og være normal med min kjære What to dooo ? Elsker henne overalt, men jeg tror ikke jeg kan leve et liv der jeg må gjøre alt selv livet ut Hun er enig at vi må ha mer sex også, men endringer skjer ikke dessverre og vi snakker om dette temaet flere ganger i mnd og hvordan vi kan løse det til noe bedre, vi har en kommunikasjon som er utrolig bra. så det at vi ikke klarer å finne en løsning er snart uforklarlig for meg Anonymous poster hash: 06246...592 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Om dere prater så mye om dette, hva har hun selv sagt at er grunnen til at hun ikke vil ha sex, og attpåtil alltid må være drit kjedelig i senga når dere for en gangs skyld har sex? Når hun sier seg enig i at dere har for lite sex, og samtidig at hun er fornøyd med sexen, så er hun uærlig. Hun kan ikke være fornøyd om hun synes dere har for lite sex. Og hun synes ikke dere har for lite sex når hun selv unngår mer sex. Dermed er hun fornøyd med at dere ikke har mer sex.Siden hun ikke kan være ærlig med deg, så stemmer det heller ikke at dere har "utrolig bra kommunikasjon". Dere har ingen kommunikasjon rundt hvorfor hun ikke vil ha mer sex så lenge hun ikke har fortalt deg dette.Jeg synes også det er hyklerisk av henne å skryte høylytt til andre om sexen deres når hun selv aldri bidrar til god sex, men derimot unngår sex.Dersom dere begge føler dere fanget i deres eget hjem; du fordi du ikke blir tilfredsstilt samtidig som du har ulovlige frukter rundt deg som du ikke får røre, og hun fordi hun blir mer og mer dritt lei av maset ditt, og av at hun ikke kan være ærlig med deg. Det sier seg selv at dette vil ta slutt, og hadde dere ikke allerede hatt en unge, så hadde dette forholdet vært ferdig. Har dere pratet om hvorvidt hun kunne tenke seg en elsker? Og ville du akseptert det? Eller har du bare antatt at det ikke er aktuelt siden hun ikke vil ha sex med deg? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2017 Forfatter Del Skrevet 19. november 2017 Klisje, men hva med å komme seg vekk litt sammen og finne tilbake til hverandre igjen? Jeg føler selv at jeg blir sterkt påvirket av stress og mas og hverdag, og når jeg kommer meg vekk med partneren så blir jeg meg selv igjen og får mer lyst. Og hvorfor tar du ikke mer kontroll? Vær mer impulsiv og sleng henne på bordet feks? Ta på henne, vis henne at du synes hun er deilig uten å mase. Uansett må dere snakke sammen og finne ut hvorfor hun har så lite lyst, og om det er noe som kan gjøres for at det skal bli mer spennende for begge. En annen ting er at jeg hadde blitt jævlig skeptisk om det første partneren min tenker på når ting butter imot, er å åpne opp og invovere andre, enn å ta den tunge jobben og løse problemet sammen. Nei, du vet ikke at du ville kunne pult på en kjerring og så gå hjem 5 minutter senere uten noe følelser eller bry deg om den andre dama. Nei, du vet ikke hvordan det ville fått dama di til å føle seg. Du vet ikke hvordan det ville påvirket forholdet deres. Uansett om hun hadde ofret seg og sagt det var ok, hadde det vært vondt for henne innerst inne. Prøv å snu situasjonen. Hva om du hadde lite lyst og hun foreslo å pule på andre? Det funker aldri med sånne lettvinte løsninger. Det eneste som funker er å jobbe seg gjennom det og utvikle det dere har, eller gi det opp. Dere har 100 ganger mer igjen for det etterpå. Anonymous poster hash: f8c08...52b 2 Lenke til kommentar
Sparksykkelmannen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Dump henne hvis du ikke kan godta et sexløst forhold, var i samme situasjon, og det blir ikke bedre. Har hun lav sexlyst, så er det bare sånn. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2017 Forfatter Del Skrevet 23. november 2017 Hun er ikke ærlig, og i min mening så føler jeg du har en veldig feil forståelse på forholdet deres. Du skriver at du har utrolig god kommunikasjon med henne, samtidig motsier hun hva hun gjør (er enig med mer sex, men unngår det...) og du er frustrert. Jeg hadde anbefalt dere å gå på familie terapi for å snakke om problemet i det forholdet. Anonymous poster hash: eeb58...d87 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 TS her Er enig i det som blir sagt, Nå får jeg kanskje ikke med meg alt i skrivende stunder når en lager et så langt innlegg, Jeg har flere ganger gått for det å "kaste henne over bordet" eller " snike meg inntil når hun er på kjøkkenet og ta henne mot benken" Men nå har det seg slik at vi har en liten baby som også trenger litt oppmerksomhet Såklart har jeg gjort dette når ungen sover på et annet rom, Men "morsinstinktene" tar vell over og sier at dette passer dårlig ? aner ikke jeg altså Unnskyldninger som blir brukt er som oftest " Har mensen, Oppblåst, Sliten, Vondt i huet" Samme regla hele tiden Hun har nulltoleranse for ting nedentil på henne selv,, altså hun føler seg ekkel hvis hun føler det er det minste hint til svette der nede eller utflod ( yes..det kommer visst i hauger etter en graviditet) Skal ikke si jeg forventer sex 3 ganger i Uka med baby i hus. Selvom det ikke er noe som påpeker at det ikke kunne skjedd... Vi sitter jo bare å ser på youtube eller netflix om kveldene uansett liksom Treningen har dabbet av siden graviditeten, Så håper på at det ordner seg om et års tid hvis vi klarer å komme tilbake til litt sunnere og mer "fit" hverdag. Hun følte seg ikke akkurat pen etter at ungen kom ut Investere 40k i litt puppeløft og komme oss på gymmen kan kanskje løse litt hehe Anonymous poster hash: 06246...592 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Ikke foreslå puppeløft iallfall! Da hadde det iallfall ikke blitt noe på deg om jeg var henne 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Har du noen gang tenkt på familieterapi? Kanskje kan du kan snakke ordentlig om dette problemet. Jeg ser noen mener du burde gå vekk fra henne, og kan skjønne mye av problemene dine. Men ikke gå bak ryggen og gjør det, da er det bare penisen din som blir glad og det er ikke verdt konsekvensene. Anonymous poster hash: eeb58...d87 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Gir du henne oppmerksomhet, uten at d skulle ha no me sex?? Massasje, holde rundt henne, ikke si at hun er sexy, men vis henne at du synes d, skaff barnpi, finne på noe dere to, gå en tur, overrsdk henne med klær, hotellwekend, gjør noe som får henne til å føle seg som seg og ikke bare som mamma, jeg mistet meg selv etter jeg ble mor, ante ikke hvem jeg var....og d gjorde meg ulykkelig....... Jeg har samme problemet med samboer, jeg har kjempelyst han har ikke.... Anonymous poster hash: b4f2a...805 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg