AfterGlow Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Firefox Quantum skal være lynrask, lover Mozilla.Firefox har fått sin største overhaling noensinne 1 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Kommer tek med en ny test av nettlesere snart ? Blir spennende å se utfallet. 3 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Og hvordan får man hentet ut mine passord? Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Og hvordan får man hentet ut mine passord? Innstillinger->Personvern og sikkerhet->Lagrede innlogginger Hvis det var det du mente da 1 Lenke til kommentar
WildCard Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ser ut som de har lånt mye av design fra Vivaldi, og det er for så vidt en god ting. Hadde vært supert om dere kjørte en test på denne, spesielt med fokus på minnebruk. Så kan det hende jeg bytter ut Chrome i fremtiden 1 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Endå meir "win10-fisering" Likar ikkje dei nye firkanta fanene på toppen. Og bokmerke linja er blir endå mindre så no er det nok fleire som vil slite med å sjå kvar som er kva. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Faner med navn som fades ut, irriterende. 1 Lenke til kommentar
CiRiX Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Endå meir "win10-fisering" Likar ikkje dei nye firkanta fanene på toppen. Og bokmerke linja er blir endå mindre så no er det nok fleire som vil slite med å sjå kvar som er kva. Det kan man endre ved å gå inn på Customise Toolbar og endre på "Density" nederst i vinduet. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Betydelig raskere. Synes det er irriterende at det ikke er mulig å flytte på 'Flere verktøy'-ikonet: >>. 2 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Har prøvd denne nettleseren hver gang de påstår at den har blitt så mye bedre. Det synes jeg ikke har hjulpet noe. Er i grunn ferdig med hele Firefox. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Den nye versjonen _oppleves_ som lynkjapp, det skal sies. Men samtidig har de aller fleste add-ons sluttet å virke, og da er hovedgrunnen til at jeg bruker firefox borte. Tenker det blir tilbakestilling til forrige versjon inntil flere av tilleggsfunksjonene har blitt oppdaterte. 2 Lenke til kommentar
Flex Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Har holdt meg til Firefox helt siden starten, men har merket at den har blitt tregere og tregere (kanskje ikke så rart, siden jeg ofte har over hundre faner oppe samtidig). Men dette var virkelig en revolusjon mtp. hastighet. Helt ekstrem forvandling. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Synd Firefox, du var blitt så sykt treig at du ble bytta ut med Vivaldi som sekundærbrowser tidligere i år. Too late! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Merkbar forbedring i hastighet her, dette likte jeg meget godt Lenke til kommentar
Mordaedil1 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Den nye versjonen _oppleves_ som lynkjapp, det skal sies. Men samtidig har de aller fleste add-ons sluttet å virke, og da er hovedgrunnen til at jeg bruker firefox borte. Tenker det blir tilbakestilling til forrige versjon inntil flere av tilleggsfunksjonene har blitt oppdaterte. Jeg skjønner enda ikke hvorfor jeg ikke kan ha en bunn-bar for addons hvis jeg virkelig ønsker det og hvorfor hver gang jeg prøver en ny browser, den vil ikke la meg lage nye ledd på den for slikt. Veldig selv-motsigende av brukervennlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå