Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Cuban car Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Flott bilde av den spesielle Cubanske bilkulturen. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Synes faktisk den blev ret fed...:-) dejlig farve v1 vinder her...hvilken program har du brugt til at give den tone farve her ? hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Flott bilde av den spesielle Cubanske bilkulturen. Hilsen Rune Takk takk Rune! Det er jo helt utrolig at de har greid å holde liv i alle disse bilene så lenge, uten tilgang på reservedeler. Men det bærer jo mange av bilene preg av, det er mye hummer og kanari på en bil altså! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Synes faktisk den blev ret fed...:-) dejlig farve v1 vinder her...hvilken program har du brugt til at give den tone farve her ? hilsen Suss Hei Suss! Jeg bruket et program som heter Snapseed. Det er kun tilgjengelig på nettbrett/iPad og mobil. Det er superenkelt å bruke og har veldig mange funksjoner. Dette bildet har jeg gitt en HDR simulering. (V1 altså) Takk så mye for din vennlige kommentar! Ha en strålende dag! 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Lets go for a ride ? Nice piece ow work madam ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Flott bil! V2 for meg. Jeg var en tur borte i Puerto Banus i går kveld og der var det mange flotte biler?. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Lets go for a ride Nice piece ow work madam Mvh Leif Thank u mr. Laif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Flott bil! V2 for meg. Jeg var en tur borte i Puerto Banus i går kveld og der var det mange flotte biler. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Ja denne bilen så flott nok ut, men det var utrolig mye skrap på vegen...så langt unna EU-godkjent som det går an å komme liksom Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Personleg foretrekk eg det første biletet. Høglysa skrudd ned eit hakk fungerte veldig bra. Finfin komposisjon. Har alltid hatt lyst til å reise til Cuba. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Lets go for a ride Nice piece ow work madam Mvh Leif Thank u mr. Laif U R Velcome Madam Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Personleg foretrekk eg det første biletet. Høglysa skrudd ned eit hakk fungerte veldig bra. Finfin komposisjon. Har alltid hatt lyst til å reise til Cuba. Takk for fin kommentar Cuba er et fint reisemål. Et sted med mye spennende historie, men også utrolig vakker natur!. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Et strøkent (dollar)glis Likte absolutt best v1 som har fått lyst opp skyggepartiene , saftigere fargepalett , bedre kontraster og speilingene i frontfangeren ble også bedre . Et makaløst eksemplar av en gammel men mest sannsynlig velholdt Chevrolet . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg