gixxerdude Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Hei. Er det noen av dere som har vært på NSBs helsekontroll som vet hvorvidt bedriftshelsetjenesten innhenter informasjon fra andre helseinstanser som feks fastlege eller psykolog for å finne ut av eventuell tidligere sykdoms eller helse historikk? Endret 3. april 2019 av gixxerdude Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Svarer på spørsmål om ærlighet: I min verden... 100% ærlig... ting kan oppdages/ting kan skje... har du skjult noe.... kan det få konsekvenser 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 Vel, ut fra hva trådstarter skriver, så henter de tydeligvis inn informasjon fra relevante instanser. Så du bør jo regne med det. Når det kommer til hva du gjør på fritiden, så kan du skrive hva du vil, men du bør naturligvis ikke søke jobb som konduktør eller andre ansvarsfulle jobber hvis du har et aktivt alkoholmisbruk. Lenke til kommentar
malarone Skrevet 2. april 2019 Forfatter Del Skrevet 2. april 2019 Jeg husker ikke om jeg ble bedt om bekreftelse på at de kunne hente ut informasjon fra lege etc, men tipper de kan det ja. Men gjør det i tilfelle sikkert kun hvis det er noe som skurrer under helsesjekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå