Gå til innhold

Microsoft forsterker satsingen på åpen kildekode-teknologi i nettskyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når BillG stjeler en funksjon fra LinusT blir det kallt "forsterking av satsing" som om det var en bra ting, når LinusT stjeler en funksjon av BillG blir han saksøkt.

Og joda, skjøner den ene har bare fått snodd seg en bedre avtale med lisenser etc..

Bare sier M$ er noen skittne kapitalister av noen tyver av noen løgnere ,, etc etc =)

Vanligvis liker jeg tyver faktisk,, bare ikke disse ! disse stjeler fra fattige folk.

Forby m$.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når BillG stjeler en funksjon fra LinusT blir det kallt "forsterking av satsing" som om det var en bra ting, når LinusT stjeler en funksjon av BillG blir han saksøkt.

Og joda, skjøner den ene har bare fått snodd seg en bedre avtale med lisenser etc..

Bare sier M$ er noen skittne kapitalister av noen tyver av noen løgnere ,, etc etc =)

Vanligvis liker jeg tyver faktisk,, bare ikke disse ! disse stjeler fra fattige folk.

Forby m$.

Lever du fortsatt på 1990 tallet? Hvorfor ikke våkne opp og se at Microsoft faktisk tilbyr mye bra og at de selvsagt vil tjene penger. Rimelig blåøyd om du tror Torvald ikke tjener penger på det han gjør. Det som betyr noe må være at utviklerne har mye bra å velge mellom, så får det blir opp til de som benytter tjenestene å bruke pengene på best mulig måte.

Lenke til kommentar

Forby m$.

Lever du fortsatt på 1990 tallet? Hvorfor ikke våkne opp og se at Microsoft faktisk tilbyr mye bra og at de selvsagt vil tjene penger. Rimelig blåøyd om du tror Torvald ikke tjener penger på det han gjør. Det som betyr noe må være at utviklerne har mye bra å velge mellom, så får det blir opp til de som benytter tjenestene å bruke pengene på best mulig måte.

Var folk i mot skittne kapitalister på 90 tallet ? nei, dette er et svært aktuelt tema i dag. Hver mårra våkner jeg å blir tvingt til å lukte på stanken av kapitalister,, jeg bor i like ved siden av KOLSDALEN for pokker... like ve sidenav e18,tøyser ikke., er et meget passende navn og..  jeg har INGENTING til overs for skittne kapitalister som m$. det er INGEN nåde, INGEN unskyldninger. Ja, pluttslig er det Bill si skyld at verden er forurensa :) han forurenser iallefall 999 ganger mer enn meg med pengehaugen sin... 99999999 ganger mer..

Rent teknisk,,, han forurenser sjelen til folk,, du blir lurt til å tro at når du betaler for noe kan du stole på det. Løgn og lureri.

etcetc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...