akelbo Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Se traileren for Total War Saga: Thrones of Britannia.Kjemp om den britiske tronen i Total War-seriens neste historiske sidesprang Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Spennende! Jeg elsket kampanjen som kom i tilleggspakken til det første Medieval: Total War. Håper at vi får gjensyn med den fantastiske musikken som kom med pakken også. Den bidro til å skape god stemning når jeg var ute på vikingtokt! Håper også at vi får med deler av Skandinavia, slik som i ovennevnte, for ikke å nevne Irland. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Er nok det nærmeste man kommer et offisielt Game of Thrones Total War. Dette gleder meg meg til. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Spennende! Jeg elsket kampanjen som kom i tilleggspakken til det første Medieval: Total War. Håper at vi får gjensyn med den fantastiske musikken som kom med pakken også. Den bidro til å skape god stemning når jeg var ute på vikingtokt! Håper også at vi får med deler av Skandinavia, slik som i ovennevnte, for ikke å nevne Irland. Irland ble bekreftet i artikkelen Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 kampanjen er faktisk en ganske lang da spillet kjører 4 turns per år. som betyr at det vil ta 752 turns og komme seg helt til slutten. Når det kommer til innhold er jeg ganske spent, perioden er fylt med veldig mange interessante "land" som man kan utforske i dybden. Se her for kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå