Fadamacka Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Er helt sikkert jeg som er elendig å søke, så here goes: Skal handle tlf i dag (6600), og i den anledning lurte jeg på om den anbefalte tiden på 16 t gjelder "enda"? Dessuten, en kompis av meg fortalte meg at man ikke burde bruke tlf mens den sto og ladet?? Stemmer dette? Han sa det var noe med at den ikke fikk ladet seg fullt opp osv. Ser for meg at jeg skal holde fingrene av fatet på en så fet tlf i 16 timer når den bare ligger foran meg og smiler Som sagt, sorry hvis dette emnet er tatt opp en rekke ganger før. Endret 10. desember 2003 av Fadamacka Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har blitt tatt opp en del ganger før ja, men det er ord mot ord. Noen mener den optimale ladingen bør fullføres, andre mener den ikke bør det. Jeg har valgt å gjort som jeg har gjort før, å lade den 16t den første gangen, la batteriet gå helt ut og lade i 12t. Dette har jeg gjort ca4 ganger. Men bare tull at du ikke kan bruke telefonen. Bruk den så mye du vil du, bare den står i laderen. Mvh Magnus Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ahh, da var saken ute av verden. Den skal få stå sine 16 timer, men jeg skal få fikle litt med den også Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 gratiss med ny tlf fadamacka (= lad den over natta du (= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Madafacka: lada min i 8 timer jeg. Da gadd jeg ikke mer så jeg dro ut laderen og brukte telefonen. TJohei! Batteriet på min 6600 varer i 3-4 dager. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Æss, den får stå fra 6tiden i kveld til 8-tiden i morgen tidlig. får vel holde. skal lade den helt ut igjen da. så blir det vel orden på standbytiden tenker jeg. I alle fall så bra som det kan bli med en 6600 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jau jau... men husk å lad den noen ganger slik Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jau. Will do. Takker for hjelpen, virker som et ekstremt bra forum (7 replies på en time) dette! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Alt for å glede dere nye forumbrukere vet du. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 grattis med 1000. post ^^ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dæven... Det la jeg ikke merke til. Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå