AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg ble tilsendt en link på en chat på nettet. På denne siden er det private bilder som ikke burde være på nettet. Det er ikke ulovlig i form av at det handler om barn,dyr,forsvarløse osv. Men det er bilder som har havnet på nettet via tyveri eller hacking. Er det noen måte man kan melde fra om dette ? For jeg har ikke lyst til og bli mistenkt for og ha delt disse bildene men jeg har heller ikke lyst til og late som ingenting. Hva kan jeg gjøre ? Anonymous poster hash: e5322...356 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Her kan du tipse anonymt hvis du vil. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Du har også tjenester som slettmeg.no og liknande, alt etter kva som er behovet. Om bilda er sprett på spesifikke sider som feks facebook så kan du melde frå direkte til den ansvarlege der som eventuelt kan slette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå