Leif Olsson Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Dører Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 :-) lidt morsomt billede...det første jeg tænkte..hvilken dør skal jeg gå ind af...tror jeg vælger den røde dør....også regner jeg med at den blå er til mænd og den grå kan børnene tage :-) fint billede her vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Hei I det danske land og gratulerer til VM plass Rød dør er min dør, ja ting til skolesvømming og de andre dørene er til svømmeklubben Takk før din hyggelige kommentar Suss Mvh Leif Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Takker mange gange... ser godt nok ikke fodboldt Ja men må jeg så godt lige låne den rød dør ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Takker mange gange... ser godt nok ikke fodboldt Ja men må jeg så godt lige låne den rød dør ? Ok, alle ser, liker, ikke fotball Den røde døren er nå din, jeg kan låne den grå eller blå av svømmeklubben Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Hvis du hadde tatt vekk stangen til høyre før du tok bildet og rettet opp linjene så hadde det blitt et skikkelig kult bilde...nå er det bare kult Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Bare hyggelig ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. november 2017 Forfatter Del Skrevet 16. november 2017 Hvis du hadde tatt vekk stangen til høyre før du tok bildet og rettet opp linjene så hadde det blitt et skikkelig kult bilde...nå er det bare kult Ville ha stangen med men kan å være uten stang, stang ut då Takk før hyggelig kommentar lady H Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg