objorkum Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan MPlayer spille av XviD med codecene man kan laste ned til den? Bruker Xine med Win32 codecs og den spiller ikke XviD men DivX går fint. Lenke til kommentar
alive Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan MPlayer spille av XviD med codecene man kan laste ned til den? mplayer spiller xvid formatet uten problemer (iallefall hos meg), og støtter det i følge denne siden. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 I og med at XviD er opensource, så burde det funke ja, selv uten win32codecs.. Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har hittil aldri vært borti ting som IKKE har funket i mplayer... mp3-filer i mapper i en .rar fil som er halvveis lastet ned, - ingen problemer! divx/xvid osv, alt funker, uansett hvor b0rken filen er... Men så har jeg heller aldri prøvd å spille av kryptert wma heller da Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Da legger jeg inn MPlayer. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jaha. Det slo deg ikke inn å installere MPlayer *først*, og så spørre om det ble problemer? I det minste ville et google-søk på "mplayer xvid" gitt deg gode indikasjoner. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Har noen et tips til XviD i Xine? Funket bra i MPlayer men likte Xine bedre... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hos meg (med Gentoo) så bruker både Mplayer og Xine (og whatnot) /usr/lib/win32/ til decode på divx, wma osv. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har opplevd at det generelt er greiere å få ting til å virke i mplayer, som Seigemannen sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå