xboomz Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Kjøpte noen par sko på en utenlandsk nettside som heter https://aestheticprints.com, Betalte med Visa (jepp ganske vellfortjent), å fikk orderberkefelse på mail. Etter noen dager sendte jeg epost til siden for å spørre nårtid ordren min ble pakket. fikk ikke noe svar på en lang stund. Kjøpte varene den 1. November og fikk ikke svar på mail før 11. November. Fikk et sporingsnummer på denne mailen "Hey sir, sorry for the delay...here is your tracking number LX097364187CN...Update will be ready tomorrow" (alt som sto i mailen) Spurte etter fraktbærer men har ikke fått svar. Siden ser litt shady ut å det ser litt ut som personen bak siden driver med svindel. etter litt doxing fant jeg ut at fyren er fra USA, nettsiden hostet i Canada å tydeligvis skal "fabrikken" være i kina. Eier av siden har falske Facebook brukere som han har lagt bare seg selv til venn med på facebook, som han har lagt inn "reviews" på sider som Scamadvicer osv. link til eier av aestheticprints.com https://www.facebook.com/biroala Han eier tydelig vis flere replika sider Aestheticprints.com BenzinOOsales.com + en til jeg ikke finner i farta. Sendte akkurat en ganske sint klage til dem på epost og fikk svar rimelig kjapt: "hey sir, please be patient, they will be on your feet this week." har fortsatt ikke fått noe postbærer, og aner ikke om pakken faktisk er sendt eller ikke. Hva hadde dere gjort hvis dere var i denne situasjoen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Betalte du med debet eller kredittkort? Om du betalte med kredittkort, så kan du prøve å kontakte banken din og spørre om de kan hjelpe deg. Jeg hadde en tilsvarende greie med Audible, og da løste det seg relativt kjapt da jeg tok kontakt med banken min. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 LX097364187CN er mest sannsynlig et trackingnummer tilhørende china post. - Tar ofte noen dager før det dukker opp noe ... Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Dette har du spurt om før i tidligere post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1793687 Ingen vits å opprette ny tråd for samme sak! Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Dette har du spurt om før i tidligere post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1793687 Ingen vits å opprette ny tråd for samme sak! tenkte å lage en ny post, siden jeg ikke fikk Betalte du med debet eller kredittkort? Om du betalte med kredittkort, så kan du prøve å kontakte banken din og spørre om de kan hjelpe deg. Jeg hadde en tilsvarende greie med Audible, og da løste det seg relativt kjapt da jeg tok kontakt med banken min. jepp betalte med visa, hørt at sjangsen for å få tilbake er minimal. ringte du banken? og hvilken bank har du? chattet litt med Nordea kundeservice, og jeg må viss tydeligvis fylle ut et ark og sende til oslo. hvordan var denne prosessen for deg? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Skandiabanken/Sbank, chattet med dem. Lenke til kommentar
xboomz Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Skandiabanken/Sbank, chattet med dem. hmm, får vel prøve å sende inn da, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå