Dr3as Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har et heller stoooort problem, hjemme har jeg en SMC trådløs router med switch, i start hadde jeg litt problemmer med den, om jeg lastet ned noen via trådløs så klikka hele greia, alle ble frakoblet et lite sek, men det er mere enn nok til å herpe en hel del. Men så om litt og litt fikk jeg det til, oppgraderte firmware på routern og litt små ting.. Men nå fikk vi no 2003 lisenser på jobben og jeg tenkte jeg skulle prøve, tok med meg en maskin og satt inn det trådløsenettverkskortet(et 3com 11mbit "prism") som før var problemmet(den sto da i en litt eldre pc med redhat) Ja, jeg har iallefall fått samme problem igjen, om jeg overfører noe til eller fra 2003 server så klikker nettverket, trenger ikke å være mere enn et par mb(klikka akkurat når jeg prøvde å installere iexplorer sp1). Noen med noen gode ideer? tror jeg skal prøve å sette fast farten på routern til 11mbit.. det å sette ned farten hjalp ingenting, tok indows update og den klikka etter 1.4 mb lastet ned og da klikker det for alle andre maskiner på nettverket også.. pliiiz anyone? la på et lite off-topic spm her nederst, om ikke 2oo3 server drivere finnes, kan jeg bruke xp drivere? Endret 10. desember 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 En liten update, satt 3x mode "AV" og da funket alt neeesten helt perfekt, kan overføre en del data, men går det over ca 1gb/2gb så klikker det fortsatt :\ ingen her en onsdagskveld som har no gode ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå