OHJohansen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 EA senker prisene i Star Wars: Battlefront II etter massiv kritikk fra brukerne Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Litt av klagen var vel også at det tok så immari lang tid med spilling for å kunne låse opp disse uten å måtte betale. At de har redusert prisen er en ting, men det andre problemet har tvertimot blitt enda større. Deal breaker for en del, tipper jeg. 4 Lenke til kommentar
MaximusArmour Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Dette systemet er ikke bra, uansett hvordan de forsøker å bortforklare og justere det. Ikke kast bort pengene dine på titler fra Electronic Arts! 4 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Hjelper ikke en dritt hva de gjør. Kommer ikke til å bruke ei krone på noen fremtidige EA spill hvis de skal fortsette med dette forbanna møkket. 6 Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 det hjelper jo ingenting.. lool De sier at spillet går ut på å jobbe seg opp og få nye ting inni spillet, Så hvorfor i all verden vil noen kjøpe alt med en gang da..? Da forsvinner jo hele morroa.. -.- Først så kjøper man spillet, så skal vi lissom betale ekstra for å slippe å spille det? x-D En ting har de truffet riktig med da.. Jeg ville også betalt penger for å slippe å spille det spillet.. 4 Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 det hjelper jo ingenting.. lool De sier at spillet går ut på å jobbe seg opp og få nye ting inni spillet, Så hvorfor i all verden vil noen kjøpe alt med en gang da..? Da forsvinner jo hele morroa.. -.- Først så kjøper man spillet, så skal vi lissom betale ekstra for å slippe å spille det? x-D En ting har de truffet riktig med da.. Jeg ville også betalt penger for å slippe å spille det spillet.. De er rett og slett nødt til å slette in-game butikken og finne en annen måte å gjøre det på.. 2 Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 94,- er jo ingenting.. Men som i RL så blir det jævla dyrt etterhvert.. nei takk! Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Om det tar for lang tid å låse opp er vel noe som kan diskuteres opp og ned i mente. Men de bør gi fullstendig blaffen i muligheten til å betale for dette med ekte penger, indirekte eller direkte. 1 Lenke til kommentar
CoLd_DoG Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 De senker også antall credits du får ved å fullføre med 75%, så de har strengt tatt ikke gjort noe i det hele tatt... https://imgur.com/gallery/5tNga 1 Lenke til kommentar
MO5OVMFZ Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Latterlig at folk fortsatt kjøper spill fra EA. Har blitt bevist gang på gang at EA bare er en grådig pengemaskin som kjøper opp mindre utviklere og melker titlene med mikrotransaksjoner. Stem med lommeboken! 2 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Så de reduserer credits som trengs med 75%.. men også antall credits man klarer å oppnå med det samme. De har derfor ikke snudd i det hele tatt.. det er helt likt som før, bare at tallene SER lavere ut. EA boikottes totalt av meg. Rører ikke spill de har fått tak i. 2 Lenke til kommentar
Thomas Henden Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Savner hvordan dataspill fungerte før i tida - du kjøpte spillet og ferdig med det, da hadde du det til odel og eie, det blir ikke det samme når spillene er lagt opp til at du må kjøpe deg framover i spillet og kanskje i tillegg betale et abonnement for i det hele tatt å spille. 4 Lenke til kommentar
entername Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 EA er dritt. Det har vert det lenge. Folk raser liksom over det dritet her no samtidig som alle som speler Fifa i praksis har måtte kjøpe spelera sia ultimate team blei ein greie eller legge livet i låse opp pakker. Origin som skulle vert ein konkurent til steam er blitt et utstillingsvindu for overprisa first party spel og køyrer salg ein gang i skuddåret. At EA er gamle erik sjøl blant utgivere burde med andre ord ikkje overraske noken. 3 Lenke til kommentar
WhatEverIDo Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 dette er jo slik det fungerer på mobiltelefoner, håpløst å komme i mål uten å kjøpe seg videre. Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Electronic Arts blir bare verre og verre. De ødelegger spillbransjen. 3 Lenke til kommentar
Vidar Karlsen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Skjønner at man må tjene penger for å lage spill. Men er det ikke derfor et spill koster i utgangspunktet? Skjønner vitsen med microtransaksjoner i mobilspill som er gratis å laste ned, men at det samme gjelder for spill man betaler 600 ish for, ser jeg ikke vitsen med. Eller vitsen er å flå forbrukerne og der er EA ganske gode Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Det eneste de har gjort er vel å gjøre det billigere å låse opp ting ved hjelp av ekte penger? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Det eneste de har gjort er vel å gjøre det billigere å låse opp ting ved hjelp av ekte penger? Ekte penger garanterer deg ingenting. Det her bruker du ingame currency for å låse opp noe som med endringen her sikkert tar 1 eller 2 timer...... Så lav som prisene er nå så er det ingen vits å ha heroene locked til å begynne med syns jeg. Lenke til kommentar
Jo-Bent Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 EA har jeg ikke kjøpt spill fra de siste 10 årene. Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Jeg kjøper ytterst sjelden spill, men når jeg gjør det forventer jeg å få hele spillet. 1 Lenke til kommentar
0ICM74LS Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 94,- er jo ingenting.. Men som i RL så blir det jævla dyrt etterhvert.. nei takk! Det er ikke det ekte spillet, det spillet du ser nede i hjørnet er et gammelt spill (2005). Det vare det originale spillet. Ea lagte de spillene på nytt, bare annerledes. De må ha misforstått fordi navent er det samme på det nye og det gamle. Spillet koster nokk 400-500 og det er ganske billig for et spill. Spillet handler ikke om heltene men å spille det. Du kan fint spille det uten å bruke noen helter. Du kan også spille det uten å bruke noen penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå