Gå til innhold

Samsung s8 edge låst til google konto - HJELP

Tobacco57

Anbefalte innlegg

- Hei - 

Jeg har en venn som har enn samsung s8 edge å han har fabrikk tilbakestilt . 

Det gikk som det skulle, men da man skal logge på google konto så står det att man må Logge inn på den samme google-konto som enheten ble logget inn på tiligere ...

Er det noen måter å logge på med enn anen gmail eller noen måter å hoppe over dette? finnes det noen data program som kan løse dette? Eller hva er det enkleste? han husker ikke password på gmailen sin ettersom han bytta i fylla, det er enn gammel mann som ikke kan noe om tlf og gmailen er registert på sønn sitt tlf nr som han ikke bruker lenger.. Derfor hjelper jeg han, 

- Takk for svar -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen har blitt tilbakestilt uten at skjermlåsen har blitt fjernet. 

Da kan man ikke ta tilbakestilling på normal måte og må tvinge det gjennom recovery.

Telefonen oppdager at den har blitt tilbakestilt på "feil" måte og tvinger deg til å taste inn infoen fra forrige konto.

Er nok ingen andre måter å få åpnet telefonen igjen. Dette er en slags tyverisikring.

Du må få tak i eposten\passordet til den kontoen som var i bruk sist. Når du har tastet inn det vil telefonen gå videre som normalt (uten å bruke noe av infoen du har tastet)

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Hei - 

Det gikk som det skulle, men da man skal logge på google konto så står det att man må Logge inn på den samme google-konto som enheten ble logget inn på tiligere ...

Er det noen måter å logge på med enn anen gmail eller noen måter å hoppe over dette? finnes det noen data program som kan løse dette? Eller hva er det enkleste? han husker ikke password på gmailen sin ettersom han bytta i fylla, det er enn gammel mann som ikke kan noe om tlf og gmailen er registert på sønn sitt tlf nr som han ikke bruker lenger.. Derfor hjelper jeg han, 

- Takk for svar -

Og denne telefonen er ikke ervervet på noe ulovlig vis?

• Liker 3
Lenke til kommentar

- Hei - 

- Takk for svar -

Og denne telefonen er ikke ervervet på noe ulovlig vis?

Trenger alt å være det? Hvordan finner man ut til hvilken gmail den er registrert på?jeg kan  Prøve reset password 

Lenke til kommentar

Da kan man ikke ta tilbakestilling på normal måte og må tvinge det gjennom recovery.

Telefonen oppdager at den har blitt tilbakestilt på "feil" måte og tvinger deg til å taste inn infoen fra forrige konto.

Er nok ingen andre måter å få åpnet telefonen igjen. Dette er en slags tyverisikring.

Du må få tak i eposten\passordet til den kontoen som var i bruk sist. Når du har tastet inn det vil telefonen gå videre som normalt (uten å bruke noe av infoen du har tastet)

Hvordan finner man ut til hvilken gmail den er registrert på?jeg kan  Prøve reset password 

Lenke til kommentar

Hvordan finner man ut til hvilken gmail den er registrert på?jeg kan Prøve reset password

Ingen måte å finne ut på, men eieren må da vite e-postadressen sin?

En S8 er neppe telefonen for en eldre mann som ikke kan noe om mobiler forresten. Ville anbefalt å kjøpe han noe enklere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
han husker ikke password på gmailen sin ettersom han bytta i fylla, det er enn gammel mann som ikke kan noe om tlf og gmailen er registert på sønn sitt tlf nr som han ikke bruker lenger..

Jada, absolutt.

Med gyldig kjøpsbevis kan den leveres inn til verksteder for mobiltelefoner som Conmodo og frigjøres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det lukter veldig fisk av dette. Ny brukerprofil og sannsynligvis stjålet mobiltelefon.

bruker skjeldent forum å min gammle bruker heter opelsenator men husker ikke password :( Det med å huske password  .. men jeg kan bevise att den er fult lovelig ;)

Dere kan få mail fra denne gmail kontoen uten problem med hjelp fra sønnen med å gjenopprette den utfra opsjoner predefinerte og sikkerhets spørsmål ref http://gmailaccountrecovery.blogspot.no

Sammen burde man å klare å bevise eierskap av gmail kontoen ihh til linken over

Eller så kan man følge Noreg sitt forslag. Betale et mobil verksted som er i stand til å frigjøre den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...