steinjarle Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Kansellerer samtidig planene om en egen Daydream-brille.HTCs nye VR-briller krever verken PC eller mobil Lenke til kommentar
entername Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Alt eg vil ha er type HTC Vive med ein skjerm uten nettingeffekt. Kan dei ikkje lage det. Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Alt eg vil ha er type HTC Vive med ein skjerm uten nettingeffekt. Kan dei ikkje lage det. Trenger heftig ppi for det tror jeg. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Alt eg vil ha er type HTC Vive med ein skjerm uten nettingeffekt. Kan dei ikkje lage det. Trenger heftig ppi for det tror jeg. Ja, og mye bredere skjerm! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Alt eg vil ha er type HTC Vive med ein skjerm uten nettingeffekt. Kan dei ikkje lage det. Trenger heftig ppi for det tror jeg. Ja, og mye bredere skjerm! Pimax 8k? https://www.kickstarter.com/projects/pimax8kvr/pimax-the-worlds-first-8k-vr-headset Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Disse brillene med alt i ett vil bli ganske begrensede saker, og bli utdatert fort. Endret 19. november 2017 av Lynxman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå