kaw911 Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Hei alle sammen ! Got the point ! Legger inn xp denne helgen på 4 maskiner, varierende fra 1,3 - 2,4. Får jeg alvorlige problemer = setter jeg meg min lit på dere !! Tør jeg ??? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) lykke til..... går nok bra skal du se... bare du har den rette innstillinga... Endret 13. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
rwu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 som svar på : jarmo: Til rwu, hold deg saklig og høflig ovenfor folk og fe, det vil lønne seg med tid og stunder.... og Hamilton: Hva var meningen med den tilbakemeldingen? lest denne og denne tråden Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 nå har jeg lest igjennom store deler av denne posten. å jeg skjønner ikke helt tankegangen her. hva er det egentlig han som skrev posten driver med? å installere Windows 98 på en maskin med mere enn 256 MB ram er bare tull. Windows 98 er bare søppel. holder på med Windows 98 hver dag da nesten ingen av maskinene på skolen har XP. Windows 98 har flust med Bluescreens og bugs. bytt heller til Windows 2000 du med Service Pack 4, den har støtte for det meste. som en her sa om å kjøre dualboot, dette er jeg også enig i. du bør partisjonere harddisken din og kjøre dualboot. Forresten: Til trådstarter: hvorfor tror du at maskina til Søstra de eller hvem det no var hadde XP installert? jo, dette var fordi at Windows XP har mest støtte for maskinvare og spill. ingen av de nyeste maskinene i dag som leveres med Windows 98 i dag veit du. For all del, legg inn XP igjen, og få tak i en W2K cd eller noe. disse osene er mye bedre enn Win 9x og nedover. dette kan jeg, holder på med dette hver dag, holder faktisk på med alle Windows versjonene hver dag. stortsett alle er vel enig i at XP/2000 er bedre enn Windows 98/SE. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 yupp win xp er bedre enn 98. problemet du snakker om kan være fordi du har gjort noe feil, det kan også skje hvis pcn har over 512 eller 512mb ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå