Fotoskrulla Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Amsterdam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Hvor er tulipanene? Godt komponert i kledelig s/h. Fint med arkivet og minnene i inneværet på Nordvestlandet. Jeg forsøker å holde litt liv i kommentarfeltet. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Super flot lys i fotoet her...god beskæring Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Well done Helene Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Hvor er tulipanene? Godt komponert i kledelig s/h. Fint med arkivet og minnene i inneværet på Nordvestlandet. Jeg forsøker å holde litt liv i kommentarfeltet. Mvh Gunnar Tulipanene var for en gangs skyld fraværende du. Det går jo an å ta bilder i dritvær også, men lysten til å fotografere forsvinner...i grunnen lysten til å gjøre noe som helst annet enn å fyre i peisen. Det er fint du kommenterer, så dør ikke siden helt ut Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Super flot lys i fotoet her...god beskæring Hilsen Suss Jeg gjorde meg litt flid med å rette opp linjer og beskjære, så jeg er glad du nevnte det. Tusen takk for kommentar! I dag blir en vindfull dag her hos oss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Well done Helene Mvh Leif Thank u my lord! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Well done Helene Mvh Leif Thank u my lord! U R Velcome Lord Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg