Hoppipolla Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Jeg er bittelitt usikker nå. Fikk melding om at jeg skal ha "kjøring i landeveismiljø" i morgen, og dette er altså langkjøring, ikke sant? Og har ikke noe med kartkjøring å gjøre i det hele tatt? Takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Med mindre noe har forandret seg siden jeg tok lappene så er langkjøring og landeveiskjøring to forskjellige ting. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 "Langkjøring" består av to kjøredeler, "kjøring i landeveismiljø" og "planlegging og kjøring i variert trafikkmiljø". Det du kaller kartkjøring er sistnevnte. Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 "Langkjøring" består av to kjøredeler, "kjøring i landeveismiljø" og "planlegging og kjøring i variert trafikkmiljø". Det du kaller kartkjøring er sistnevnte. Okei, takk, da stoler jeg på det! :-) har nemlig ikke fullført planleggingen til kartkjøring enda, så ble litt stresset. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå