Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Banker «black friday» sønder og sammen.Kinesisk kjøpefest slo alle rekorder. Kundene netthandlet for over 200 mrd på én dag Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Forhandlere som gnir seg i hendene og ser på folk trapmper oppå hodene til andre folk, det verste av alt er folkene vet ikke hva di skal kjøpe engang, bare di får noe. Skittne ekkle kapitalister skulle vert forbudt. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Det er ganske imponerende hvor stabil alipay er med over 200 000 transaksjoner i sekundet. Handlet litt den 11. Og merket ikke noe ustabilitet hverken i appene eller ved betaling. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Forhandlere som gnir seg i hendene og ser på folk trapmper oppå hodene til andre folk, det verste av alt er folkene vet ikke hva di skal kjøpe engang, bare di får noe. Skittne ekkle kapitalister skulle vert forbudt. Usikker på om du la merke til at artikkelen handlet om to selskaper som er store på internet-shopping. Og denne dagen så var det Alibaba som solgte mye, altså over Internet. Så jeg tviler på at noen ble trampet på. Et slikt oppstyr i en butikk i Kina ville sannsynligvis fått politiet til å stenge ned butikken den dagen. Og ehm på Internet så søker du jo opp det du vil kjøpe og så kjøper du det. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 (endret) Ser at Amazon nevnes. De første utenlandske nettkjøp gjorde jeg på Amazon. Men det er utfordrende å bruke mhp. fraktkostnader til Norge. Derfor har jeg nesten sluttet å bruke Amazon. Det må være en helt spesiell vare nå for at jeg skal gidde. Bruker mer og mer Ebay, AliExpress og kanskje jeg åpner horisonten mot andre aktører. Ser at en del reviews på Youtube omtaler Banggood i positive ordelag. Kanskje en sammenlikningstest av de største online nettbutikkene hadde vært noe å skrive om? Gjerne også hvem som er en konglomerat aktør. Har inntrykk av at den voldsomt store Alibaba sprer sitt eierskap over flere nettbutikkløsninger enn kun Alibaba? Endret 14. november 2017 av G Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Ser at Amazon nevnes. De første utenlandske nettkjøp gjorde jeg på Amazon. Men det er utfordrende å bruke mhp. fraktkostnader til Norge. Derfor har jeg nesten sluttet å bruke Amazon. Amazon har sine fordeler, da. Du kan betale momsen direkte slik at du slipper gebyr når varen kommer til Norge. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Ebay eksempelvis har det også på enkelte av selgerne der, men det er milevis mellom de selgerne som står oppført at tilbyr det. Så det blir mye bestillinger under kr 350, og helst gratis frakt eller så rimelig frakt som mulig om det går an. Fortrekker det. Hos Ebay så vet man hva fraktkostnaden blir uten å måtte åpne noe mikkmakk-greier om selgeren er seriøs når han/hun setter opp "annonsen" sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå