anonym....... Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Noen som kan fortelle litt om forskjellene mellom tjenestene jeg står mellom til førstegangstjenesten?:2. bataljon, artilleribataljon, etterretningsbataljon, ingeniørbataljon, panserbataljon Lenke til kommentar
ozone Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Liker du mye friluftsliv til fots og i telt, så er 2. bataljon tingen for deg. Jeg var der selv et år når de holdt til i Åsegarden, Harstad. Alle de andre du nevner holder seg i nærheten av kjøretøyene sine og forflytter seg i dem, meg bekjent. Lenke til kommentar
anonym....... Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 Liker du mye friluftsliv til fots og i telt, så er 2. bataljon tingen for deg. Jeg var der selv et år når de holdt til i Åsegarden, Harstad. Alle de andre du nevner holder seg i nærheten av kjøretøyene sine og forflytter seg i dem, meg bekjent. Okei:) Hvordan var miljøet ellers på skjold leir da? Og hvilken underavdeling var du i? Lenke til kommentar
TweedyBee Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Skjold leir er en militærleir ved tettstedet Øverbygd i Målselv kommune i indre Troms fylke... Du skal lete lenger etter et mer gudsforlat sted. Øberbygd består av en butikk og en bensinstasjon, samt utestedet karma. Men har du lyst på en utrolig spennende og utfordrene tjeneste, vil jeg anbefale 2.BN på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå