Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte møtes dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i siden september, vi har vært sammen ca 3 ordentlige møter, vi hadde vårt første ordentlig alenetid sammen nå på fredag, vi snakker sammen være dag på chatten og sender hverandre hilsener og jeg får roser, mange gode ord og han sier han har blitt glad i meg.. Men sier han trenger tid..

Jeg er kanskje litt motsatt av han, når jeg trenger tid, vil jeg være mer sammen med han for å finne ut av ting, mens han vil helst finne det ut selv!!

Jeg ønsker ikke å gå for fort frem selv heller, er det noen som vet hvor vanlig og hvordan jeg skal kunne gå frem på riktig måte? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[...] er det noen som vet hvor vanlig og hvordan jeg skal kunne gå frem på riktig måte? 

Hvor vanlig er irrelevant. Dette dreier seg om ditt forhold til denne mannen. Ingenting annet.

Riktig fremgangsmåte er å gi ham den tiden og avstanden han etterspør. Om du ikke klarer det, er det et tegn på at dere ikke passer sammen.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

[...] er det noen som vet hvor vanlig og hvordan jeg skal kunne gå frem på riktig måte? 

Hvor vanlig er irrelevant. Dette dreier seg om ditt forhold til denne mannen. Ingenting annet.

Riktig fremgangsmåte er å gi ham den tiden og avstanden han etterspør. Om du ikke klarer det, er det et tegn på at dere ikke passer sammen.

Hva er det med dere gutter, når det gjelder å finne ut av ting på egenhånd, hva tenker dere da? Bare lurer jeg, skulle gjerne hørt det fra en mann, hva tenker du, når du har møtt en dame, du LIKER og vil møte henne innimellom, men så vil du gjøre egne ting.. Ikke misforstå meg jeg er en veldig åpen og mener absolutt at man skal ha et liv ved siden av ett forhold.. Spør for å forstå!!

Lenke til kommentar

Hva er det med dere gutter, når det gjelder å finne ut av ting på egenhånd, hva tenker dere da?

[...]

Spør for å forstå!!

Folk er forskjellige, og ikke alle menn er som ham. Men denne fyren har allerede fortalt deg hva han vil (holde deg litt på avstand), og hvorfor (for å finne ut om han vil ha deg). Her er det ingenting du trenger å forstå. Du trenger bare å gjøre som du har fått beskjed om. Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Det høres for meg rart ut. Jeg kan kun forestille meg 3 hovedgrunner til at han trenger tid, den ene er at det er noen han ikke har kommet over. Den andre er at dere er ute etter forskjellige ting - han vil kanskje ikke ha noe for seriøst. Den tredje, mer sannsynlige - er at han ikke har nok interesse for deg.

De fleste menn er ikke vanskelig å be om de synes en er attraktiv nok. 

Anonymous poster hash: ea847...5a9
Lenke til kommentar

Det høres for meg rart ut. Jeg kan kun forestille meg 3 hovedgrunner til at han trenger tid, den ene er at det er noen han ikke har kommet over. Den andre er at dere er ute etter forskjellige ting - han vil kanskje ikke ha noe for seriøst. Den tredje, mer sannsynlige - er at han ikke har nok interesse for deg.

De fleste menn er ikke vanskelig å be om de synes en er attraktiv nok. 

Anonymous poster hash: ea847...5a9

Ja, jeg får vel gjøre meg litt utilgjengelig, så finner jeg sikkert ut av det!! 

Jeg har spurt han direkte om det, og det han sier er at han trenger tid, men koser seg i sammen med meg og liker seg i sammen med meg.. Men tiden må vel vise det..

Endret av Simba69
Lenke til kommentar

Nærhet øker følelser og avstand reduserer følelser.

Ønsker man ikke å styrke følelsene ved å være sammen så vet man allerede hva man vil. Man kan nok fortsatt velge å slå seg til ro med fangsten man har men for øyeblikket så ser man da seg fortsatt rundt etter noe bedre.

Lenke til kommentar

Han sender meg "god morgen" meldinger hver morgen, han jobber selvsagt mye, men det kan gå 14 dager i mellom hver gang vi møtes, vet han har mye jobbing.. Er det vanlig at det går så lang tid i mellom? hehe 

Er det vanlig for dere andre som dater også? Hvor lenge holdt dere på med det?

Lenke til kommentar

Her er folk ulike på tvers av kjønnene, men det er nok riktig for min del at med en gang jeg treffer noen ønsker jeg å treffes relativt hyppig. Etter hvert ønsker jeg nok å balansere dette med mindre samvær av den grunn at jeg er en person som liker å være for meg selv og i tillegg bedriver diverse aktiviteter som krever konsentrasjon på egenhånd.

Men, jeg har også kamerater som vil være sammen med kjærestene sine 24/7, så her er vi rett og slett ulike. :D 

Lenke til kommentar

Jeg tror dere er ute etter litt forskjellige ting I et forhold, det er her problemet er. Tror han kan være noe introvert, vil si at f.eks 1 time sammen med folk kan gjøre det interesant å trekke seg unna resten av kvelden. Skal ikke si det sikkert, men jeg vet at jeg har det sånn, jeg trenger å være unna folk en stund for å være motivert for å være sammen med de senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...