uranus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Jeg har alltid lurt på hva slags BOT X egentlig er?? Kan noen svare? Takk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Hmm..... ugler i mosen.... *zamzam*! *pfpepiplppopsptpeptp* Det ligger noe i det over Når jeg tenker meg om, så trur jeg det er YuorBoy 1.0 de bruker...Eller kanskje ikke Endret 10. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Vel, ur anus .. HAHA Altså. X er en bot som eies av channelservice elns. Den har alltid op også kan du regge kanaler også kommer x og hjelper deg. DU finner sikkert no info her http://cservice.undernet.org/ Endret 10. desember 2003 av Dikky Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har alltid lurt på hva slags BOT X egentlig er?? Det er vel en IRC bot som dukker opp på alle kanaler som er registrert på Undernet...hehe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Utviklet av undernet, for undernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå