newman221 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Noen som finner The Frozen Wilds på rabatt? I alle andre land får man spillet til 25% rabatt hvis man har PS+, men jeg får det ikke opp.. Er dette et klassisk tilfelle av kjent Sony-rasisme og forskjellsbehandling? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Noen som finner The Frozen Wilds på rabatt? I alle andre land får man spillet til 25% rabatt hvis man har PS+, men jeg får det ikke opp.. Er dette et klassisk tilfelle av kjent Sony-rasisme og forskjellsbehandling? Husker det var PS+ rabatt hvis man forhåndsbestilte det, hvor mye husker jeg ikke. Men andre land har fortsatt rabatt etter lansering? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 (endret) Amerikanske Store har 25% hvis man er pluss-kunde Endret 13. november 2017 av newman221 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2017 Forfatter Del Skrevet 13. november 2017 Og selvfølgelig er det totalt umulig å gjennomføre et kjøp i den dumme butikken til Sony. Tror de har ansatt verdens dummeste IT-avdeling. De er ganske talentløse, og lager på toppen et ganske håpløst design og trege sider 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Det finnes allerde en tråd om Horizon Zero Dawn. Diskusjon om/rundt Horizon Zero Dawn Endret 15. november 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. november 2017 Forfatter Del Skrevet 15. november 2017 Takk for tipset. Dessverre var den tråden like stille som denne. Litt merkelig egentlig, for det er et ganske populært spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå