AfterGlow Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Flere problemer for Apples nye flaggskip.iPhone X-eiere melder om en mystisk grønn stripe på skjermen Lenke til kommentar
nems Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 "mystisk","uforklarlig" Javel.. Ingen i tek som har sett dette på andre enheter med digitalt display altså? Jeg kan røpe såpass at det verken er uforklarlig eller mystisk men enig i alt det kan være vrient å stadfeste eksakt problem ut ifra en tweet.. 7 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Mystifistisk altså! 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 WOW! Dette er et skikkelig mysterium ja. er blir det å følge utviklingen og å holde seg oppdatert. Spennende! Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 10av10 og det er begynner å dra på med mye ræl nå. Utrolig synd for de som har tatt husbanklån for å kjøpe seg en når det ene tar det andre. 5 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 "mystisk","uforklarlig" Javel.. Ingen i tek som har sett dette på andre enheter med digitalt display altså? Jeg kan røpe såpass at det verken er uforklarlig eller mystisk men enig i alt det kan være vrient å stadfeste eksakt problem ut ifra en tweet.. Ring Åndenes Makt! 3 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Det som faktisk er mystisk, er hvorfor Samsung-skjermen som sitter i Iphone X er dårligere på kulde enn Samsung-skjermene som sitter i Galaxy og Note-serien? 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Det som faktisk er mystisk, er hvorfor Samsung-skjermen som sitter i Iphone X er dårligere på kulde enn Samsung-skjermene som sitter i Galaxy og Note-serien?Den er ikke det. Lenke til kommentar
rand0mize Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Det som faktisk er mystisk, er hvorfor Samsung-skjermen som sitter i Iphone X er dårligere på kulde enn Samsung-skjermene som sitter i Galaxy og Note-serien? Da har jeg gått glipp av noe. For om jeg ikke husker feil, ble dette problemet rettet i en programvare-oppdatering. Ergo, skjermen tåler det. Lenke til kommentar
Kruskakli Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Garantert sabotasje fra samsung ? Lenke til kommentar
Ausekar Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Er nok av samme grunn til at dette skjer med mange Galaxy S7 Edge. Fikk det selv, og kjenner flere andre som har det. Har forøvrig ikke fått dette problemet på S8+ enda. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Half-Life 3 confirmed Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Half-Life 3 confirmed Half-life 3 blir endelig annonsert i 2018, sammen med Diablo 4. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 10av10 og det er begynner å dra på med mye ræl nå. Utrolig synd for de som har tatt husbanklån for å kjøpe seg en når det ene tar det andre. Ja og dette gjelder jo absolutt alle iPhone X og ikke bare en håndfull som artikkelen fremstiller det som. Og som kjent så er det jo fullstendig unormalt at det oppstår produksjonsfeil på noen enheter når man produserer noen ti-talls millioner. Feilmarginen bør være på 0 eller lavere, ellers er det terningkast 1 fra meg altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg