Espp Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Har problem med nettbanken. Det tar en evighet til tider, men siden jeg vet at det er en ny app rett rundt hjørnet har jeg liksom akseptert det. Kan virke som at telefonen sliter med noe siden vi er mange som har opplevd det i noen grad. Jeg ville returnert telefonen og krevd ny hvis jeg var like plaget som deg FB, selv om at dette mest sannsynlig er softwarerelatert. Digger telefonen, men disse problemene hadde jeg aldri med Samsung. Uflaks med software denne gangen eller er Huawei enda såpass nye i telefonverden at de sliter med "barnesykdommer"? Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Huawei har nok ikke barnesykdommer tror jeg, de har vært med lenge og er store. Dette kommer og går hos meg, så jeg er redd det er noe ustabilt i systemet et sted. Klarer ikke å se noen logisk grunn. Håper på en rask oppdatering. Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Ikke så veldig lyst til å sende den inn akkurat. Tar tid det. Så får bare håpe på en oppdatering ja og smøre meg med litt tålmodighet Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg har overhodet ingen problemer med Mate 10 Pro. 2 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Har selv hatt problemer med apper som ikke vil åpne (bank, inbox feks) men hos meg ordnet det seg etter at jeg fabrikkinnstilte tlf og lastet alt inn på nytt. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Da er min på tur i posten. Gleder meg voldsomt, samtidig er jeg spent. Er veldig glad i iOS og iPhone. Sist jeg testet Android (Galaxy s7) var jeg veldig misfornøyd spesielt med hvordan Samsung løste det på sine telefoner. Men etter å ha sett en live + det jeg har lest å sett på nett ble fristelsen for stor ? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg har opplevd samme nettproblemer med Mate 10 Pro som jeg hadde med P10 Plus =/ Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Har hatt min i en uke, er strålende fornøyd. Sålangt ingen problemer med apper eller lignende 1 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har foreløpig 2 problemer med min som irriterer, det er Bluetooth tilkobling til bil (musikk vil ikke spilles av, telefonfunskjoner fungerer), og TV2 Sumo appen fungerer ikke i fullskjerm. Irriterende på en ellers flott mobil. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Har foreløpig 2 problemer med min som irriterer, det er Bluetooth tilkobling til bil (musikk vil ikke spilles av, telefonfunskjoner fungerer), og TV2 Sumo appen fungerer ikke i fullskjerm. Irriterende på en ellers flott mobil. Fikk ny oppdatering til Sumo appen for et par timer siden, kanskje det er fikset? Har problemer med at Tidal ikke vil spille av i hifi-kvalitet, hverken på mobilnett eller wifi. Sendt melding til Tidal om dette som skal se på saken. Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Sliter også med at Bluetooth hopper ut og inn når jeg kjører bil. Tv2 sumo har alltid vært ræva så tenkte ikke så mye på det. Fikk fullskjerm etter et par av og på med appen. Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Ja det er litt på og av med mer enn jeg liker dessverre, ser fram til en oppdatering, det må jo være fler som klager og rapporterer det oppover i systemet. Jeg gidder ikke ha det slik så lenge, selv om mye annet er topp. Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hvor kan man evt sende inn litt feedback? Digger tlf men er litt småting ja. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Bluetooth funker helt fint på min bil (Ford Focus 2012). Håper det ordner seg for dere.. Knalltelefon! 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Jeg har knapt tatt bilder enda, men er det plast/beskyttelse på linsene på denne...? Har brent meg på det tidligere... ;-) Lenke til kommentar
bluecass Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hvordan er det å kjøre apper som YouTube og Netflix i desktopmodus? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Bluetooth funker helt fint på min bil (Ford Focus 2012).Har en 2015 Toyota Avensis, som sagt ingen musikk der, må bruke min gamle Motorola G4 som ekstramobil i bilen for musikk akkurat nå. Så sitter bare med håpet om at mobilen blir oppdatert eller at det ordner seg ved neste service på bilen... Huawei henviste bare til nærmeste servicesenter når jeg kontaktet de om dette. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Bluetooth funker helt fint på min bil (Ford Focus 2012).Har en 2015 Toyota Avensis, som sagt ingen musikk der, må bruke min gamle Motorola G4 som ekstramobil i bilen for musikk akkurat nå. Så sitter bare med håpet om at mobilen blir oppdatert eller at det ordner seg ved neste service på bilen... Huawei henviste bare til nærmeste servicesenter når jeg kontaktet de om dette. Har du sjekket strømsparefunksjonene for blåtann? Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Nå er det update på min, håper det beste :-) Endret 15. desember 2017 av Svolsten Lenke til kommentar
blutut Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 (endret) Nå er det update på min, håper det beste :-) Updatering her og ? Endret 15. desember 2017 av blutut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå