Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Når jeg skal caste feks. youtube til Tv eller Chromecast får alle andre på mitt wifi-nett vite at jeg ser på nettopp chromecast eller Tv på sin telefon, og kan således stoppe filmen jeg ser.Hvordan slår jeg av dette? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Det er nok en Google Home-innstilling, vil jeg tro. Sjekk Home-appen. 2 Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Var uheldig i går og knuste glasset på baksiden av min mate 10 pro. Det er store sprekker over store deler og på flere steder knuste det såpass at glasset faller av i masse små biter. Har medfølgende deksel på mobilen og den er det eneste som holder igjen mye av glasset. Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Må fjerne dekselet snart for hvis jeg holder på sånn som nå så lekker det små glassbiter ut av dekselet i ny og ne Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Skifte glass....? Hadde du dekselet på når det knustes? Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Dekselet var på når det knuste ja. Har ikke verktøy til å kunne skiftet det selv. Hva tror du det vil koste å få det skiftet? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg ga en Mate 10 Pro i julegave og hun som fikk den opplever problemer med Snapchat og at kameraet ikke klarer å fokusere om det er lav belysning. Bildet er helt ute av fokus og så klarer det plutselig å fokusere, før det blir blurry igjen Har noen av dere som bruker Mate 10 Pro og Snapchat opplevd tilsvarende? Jeg vet at Snapchat er ganske dårlig på Android men har ikke opplevd at den har større problemer med å fokusere skikkelig på andre Android-mobiler. Kjenner til at man kan teste Alpha-versjonen men denne mangler noe funksjonalitet så håpet var å få den originale versjonen av appen til å fungere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg ga en Mate 10 Pro i julegave og hun som fikk den opplever problemer med Snapchat og at kameraet ikke klarer å fokusere om det er lav belysning. Bildet er helt ute av fokus og så klarer det plutselig å fokusere, før det blir blurry igjen Har noen av dere som bruker Mate 10 Pro og Snapchat opplevd tilsvarende? Jeg vet at Snapchat er ganske dårlig på Android men har ikke opplevd at den har større problemer med å fokusere skikkelig på andre Android-mobiler. Kjenner til at man kan teste Alpha-versjonen men denne mangler noe funksjonalitet så håpet var å få den originale versjonen av appen til å fungere. Jepp, har problemer med Snapchat jeg og. Hatt det siden i sommer og så langt er den beste fiksen å teste ut Alpha-versjonen. Har Emui 9 kommet til mobilen enda? Mulig det kan hjelpe Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Hadde store problemer med snapchat etter en oppdatering av appen på android 8. Etter installering av Android 9 så har ikkje problemet oppstått. (Y) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Når jeg skal caste feks. youtube til Tv eller Chromecast får alle andre på mitt wifi-nett vite at jeg ser på nettopp chromecast eller Tv på sin telefon, og kan således stoppe filmen jeg ser. Hvordan slår jeg av dette? For å svare nøyaktig; 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Noen som har fått noe etter .161 oppdateingen? Den har jo sikkerhetspatch fra November :/ Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Har ikke engang fått 161, la den inn med FF for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Ang. DnB mobilbankapp.Jeg fikk ikke betalt regninger da verifisering streiket hver gang, så jeg valgte å reinstallere appen i dag. Nå kommer jeg ikke inn i mobilbanken lenger og appen stopper opp under verifisering.Flere som har problemer med DnB appen med Mate 10 Pro?(bankid osv. fungerer fint i andre banker og innlogginger) Endret 31. januar 2019 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Akkurat samme problem her. Får bare hvit skjerm etter bankid verifiseringen. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Noen som vet hvor man skrur av varsellyden når man bruker bank-id? Nå kommer det først varsellyd når man får opp varselet, så kommer den på nytt når skjermen for å skrive inn pin kommer opp. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som bruker Galaxy Watch og Mate 10 pro? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som bruker Galaxy Watch og Mate 10 pro?Ja. Funker bra Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Noen flere enn meg som enda ikke har fått EMUI9? Nærmer seg 2 måneder siden oppdateringen begynte å rulle ut... Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Ingen emui9 her heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Noen flere enn meg som enda ikke har fått EMUI9? Nærmer seg 2 måneder siden oppdateringen begynte å rulle ut... 2 måneder? Den kom i November... Aldri mer kjøp Huawei, LG eller Samsung hvis du er opptatt av oppdatering... I det minste så får Samsung sikker hets oppdatering, men jeg sitter med pie med sikkerhet fra november. Skikkelig bra hardware, men sikkert og dårlig software. Kjøp heller OnePlus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har hatt den en drøy måned nå tenker jeg. Synes ikke det er så mye nytt i Pie, men noe endringer er det og ikke nødvendigvis til det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå