Espp Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Ye, trodde det bare var meg. En kjappere metode er å bare trykke på knappen i midten (velg mellom åpne apper) og gå rett inn på Snapchat igjen. Finner ingen annen løsning på dette. Irriterende som pokker! Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Natmodusen er der vel? Dra til venstre og velg night mode. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Har folk fortsatt problemer med bluetooth, eller er dette noe som er blitt fikset/forbedret? Vurderer selv å kjøpe denne telefonen, men ser på det som ganske irriterende om den driver å kobler ut i ny og ne. Ihvertfall om jeg skal bruke det som kommunikasjon på jobb. Ser tidligere i tråden her at noen mente de fikset problemet med å slå av bluetooth scanning, men ser jo senere at fortsatt andre personer har problemer med bluetoothen? Endret 15. september 2018 av Steffenv Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Kjøpte akkurat et par Plantronics trådløse og de er virkelig ille når telefonen er i lomma. De funker derimot perfekt så lenge telefonen ligger i ro, selv om avstanden da er større. Den funker bedre (bra) med Jabra Elite Sport, så vet ikke hvem jeg skal skylde på. Generelt kjempefornøyd med telefonen, men jeg har hatt mere Bluetooth problemer med denne enn andre telefoner (primært iPhone). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Bruke min mot diverse hodetelefoner, plugger og bt-høytallere, har ikkje opplevd noen problem i det siste, heller ikkje når mobil er i lomma. Er på nyaste firmware. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Vanskelig det der når noen strever med det, og andre merker ingenting. Hadde det ikke vært for dette så hadde jeg bestilt den nå med en gang. Sliter litt med å finne alternativ telefon med samme egenskaper til samme pris. Ellers må jeg bare gamble, men vet at jeg kommer til å irritere meg enormt over det om problemet dukker opp. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Bruker Sony WH-1000XM2 med min Mate 10 Pro på jobb. Er mye i bevegelse og driver med fysisk arbeid, aldri opplevd noe problemer med BT. Kan i tillegg nevne at rekkevidden hvertfall er 30+ meter når jeg la fra meg telefonen. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Bruker min primært i bil, og ingen problemer der. Var det før et par oppdateringer siden, men ikke nå lengre. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Vanskelig det der når noen strever med det, og andre merker ingenting. Hadde det ikke vært for dette så hadde jeg bestilt den nå med en gang. Sliter litt med å finne alternativ telefon med samme egenskaper til samme pris. Ellers må jeg bare gamble, men vet at jeg kommer til å irritere meg enormt over det om problemet dukker opp. Oneplus 6? Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Oneplus 6? Har ikke sett noe særlig på den pga. har sett etter en tett mobil pga. omgivelser på jobb. Ellers ser den jo meget lovende ut. Ser nå at det står noen steder at den er både støv, vann- og sprutbestandig? Men veldig uoffisielt, er det sånn typ. belegg som Moto G6 Plus bruker det da, som de ikke tørr sette en sertifisering på? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 BT etter de siste oppdateringene er dønn stabil. Ingenting å være bekymret for ? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Ting har blitt bedre, men måtte restarte tlf i dag etter å ha brukt BT headset i går, ett eller annet BT relatert som tappet batteri. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) Litt skremmende at den fortsatt sliter etter å ha vært på markedet rundt et år nå da.. Er det rett og slett hw-feil som de ikke får ordnet opp i 100% da, eller er det sw som de rett og slett ikke klarer å fikse ? Endret 16. september 2018 av Steffenv Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Litt skremmende at den fortsatt sliter etter å ha vært på markedet rundt et år nå da.. Er det rett og slett hw-feil som de ikke får ordnet opp i 100% da, eller er det sw som de rett og slett ikke klarer å fikse ? EMUI gjør ganske mye rart for å holde strømforbruk i sjakk, det hadde ikke overrasket meg om problemet ligger i optimaliseringene der. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Kan bekrefte BT-problemer. Random disconnects etc.Er på oppdatering C432. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Har ingen problemer med BT etter de siste 2-3 oppdateringene, men plages grønn av Snapchat. Finner ingen løsning på det heller, og siden dette er en app jeg bruker daglig blir det nok et annet merke i løpet av høsten (hvis Pixel slippes i Norge) eller i 2019. Litt synd at man skal plages med slike små problemer når telefonen generelt er topp! Den beste telefonen jeg noen gang har hatt, men jeg gidder ikke mer tull. Endret 17. september 2018 av Espp Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Bestilte den nå. Blanda følelser, men fant liksom ikke en annen tlf.. Ser P20 sliter med det samme også. Skulle kanskje bare gått for Moto G6 Plus.. Men den er jo ikke testet for div feil/bugs så tidlig ute uansett... Endret 17. september 2018 av Steffenv Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hva er problemet med Snapchat? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Når jeg ser et bilde og dobbeltapper for å svare, så får jeg helt svart skjerm. Det samme skjer av og til i andre scenarioer, hvor det ender med at kameraet fryser (svar skjerm). Kan løses ved og åpne / lukke appen eller at man trykker på firkanten i midten (ser alle åpne apper) og går tilbake til snapchat. Det virker som at kameraet og snapchat ikke kommuniserer riktig sammen. Finner ingen løsning (har ikke sjekket siden forrige uke). Har testet mye rart. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Er det flere som har slitt med at ingen opplysningsapper dukker opp når man ringer/blir ringt til? Har reinstallert flere ganger, sjekket rettigheter - alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå