Gjest Slettet+981723478 Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Bestiller min hos Telia i morgen. I tillegg til bindingsrabatt, så får jeg Harman Kardon høyttaler gratis, og 360 kameraet som forhåndsbestillingsgave. Jeg gleder meg unaturlig mye til ny telefon. Huff. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Misunnelig! Komplett hadde enda ubekreftet når den kom på lager, så det var lite sannsynlig at den ble sendt før helgen! Har vanvittig lyst på dingsten min nå. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Blackfriday og alt, så min blir vell ikke sendt før langt ut i neste uke :/ Dere som får tidlig får skrike ut så fort den er i hus Lenke til kommentar
grapz Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Prøvde å kjøpe den hos Elkjøp i dag, men kassasystemet blokkerte de fra å selge den før mandag. Var vel som forventa, men håpte å få lurt den ut før den tid Men men, den lokale telebutikken har den inne,. så får den kl 10 på mandag Endret 24. november 2017 av grapz 1 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Fikk min i dag. Utmerket førsteinntrykk. Tlf oser kvalitet og er etter min mening den peneste tlf så langt i år. Håndvennlig. Særdeles god fingeravtrykkleser. Rask og responsiv gjennom hele UI. Må bruke noen dager før jeg avgjør kvaliteten på kameraet samt batteritiden. Har testet lydkvalitet med Bose QC 35 og må si meg fornøyd så langt, klar og fyldig lyd. EQ på tlf gir gode innstillingsmuligheter. Skal teste streaming via bluetooth på Beolit 17 de neste dagene. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Har nå bestilt 2 av denne! :-( Blir jævlig skuffet over butikkenes lagerstatus. Bestilte først på Elkjøp. "På lager" stod det. Dagen etter får jeg beskjed om at den var nok ikke det... Bestilte ny fra NetOnNet. "På lager" sto det der og. Så kommer bekreftelsen, men der står det levering om over 14 dager! Blir så forbanna på sånt tull! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Noen som har bestilt fra Ice og fått levering? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Venter, venter og venter. Gleder meg intenst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Telia har oppdatert lagerstatus idag, fra midlertidig utsolgt til på nettlager. Jeg regner med at de blir sendt ut iløpet av morgendagen... I forrige uke sa de at de ville sannsynligvis bli sendt ut til 4. desember, men forhåpentligvis går det mye fortere nå! Gleder meg! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 @Komplett: Bestilt, forventet inn på lager 29 november 2017, 1 stk. *iiii* vente, vente Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 28. november 2017 Forfatter Del Skrevet 28. november 2017 Får min i morgen fra Dustin. Blir så bra det! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 @Komplett: Bestilt, forventet inn på lager 29 november 2017, 1 stk. *iiii* vente, vente Venter på samme. Hadde det ikke vært for at man fikk djevelsk god pris 11.11 og 360 kameraet, hadde jeg hentet meg en hos Telia i byen! Vanskelig å vente når man gleder seg såpass. Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Bestilt fra Power her, leveringstid innen 3-7 dager ifølge kundeservice, gleder meg enormt Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg lastet ned bakgrunnsbildene til denne og later som at min P9 er Mate 10 pro ? Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 29. november 2017 Forfatter Del Skrevet 29. november 2017 Da var mobilen ENDELIG i hus; førsteinntrykk: Meget bra! Noen som vet om man kan få slik som Pixel 2 har, at den viser hvilken sang som blir spilt på skjermen selv når den er inaktiv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Får min i morgen. Dere som har forhåndsbestilt gjennom Telia, kontakt de å få de til å sende 360-kameraet og telefonen separat. De har telefoner, men manger kameraer, og sender i utgangspunktet begge samtidig for å spare frakt. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 30. november 2017 Forfatter Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Irriterte meg grønn at det konstant lå en notification med "App is running in the Background". Går visst ikke an å fjerne heller, så trikset ble å legge inn appen: "AutoNotification" å blokkere den. Om flere vil ha den bort: Last ned app, og følg instrukser her: På kamera appen, får dere sånn symbol som de har vist i presentasjonene? At den gjenkjenner hva du tar bilde av? Kommer ingenting her uansett hva jeg peker kameraet mot.... Endret 19. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 Gi meg noen dager så skal jeg svare deg. Telefonen ble sendt i dag etter at jeg kansellerte min ordre hos komplett. Telia kjører jo helt latterlig lave priser på den telefonen nå Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 På kamera appen, får dere sånn symbol som de har vist i presentasjonene? At den gjenkjenner hva du tar bilde av? Kommer ingenting her uansett hva jeg peker kameraet mot.... Jo, får det på mat og planter.. Prøv å google katter og rett kameraet mot en katt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 30. november 2017 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Noen som vet om tilbudet Telia kjører for tiden også gjelder i tillegg hvis jeg leverer min gamle telefon i pant? Har en S7 jeg tenker å levere inn, i så fall koster jo Mate 10 Pro kun 2600,- når panten er trukket fra, hvis dette fungerer... Vurderes sterkt akkurat nå. Endret 30. november 2017 av ZprMario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå