Christoffero89 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg får bilder men dårlig kvalitet på videoer Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Noe som vet om mobilen har "vekke til liv" funksjon med dobbel "tapp" på svart skjerm? Greit når den ligger på pulten og man bare skal sjekke klokka kjapt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Den har ikke det. Har valgt selv å ikke bruke always on skjerm. Viser ikke noe info:( Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Den har ikke det. Har valgt selv å ikke bruke always on skjerm. Viser ikke noe info:( Håper at dette kommer, både tap to wake og info fra 3. parts apper på always on display sin låseskjerm. (Y) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 (endret) Tviler på det. Kom aldri I fjor Er det flere som sliter med elendig video kvalitet på Facebook? Endret 19. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
FB.804925758 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Nei, men sliter veldig med å caste hbonordic appen til chromecast. Utrolig dårlig kvalitet, hopper inn og ut altfor mage ganger. Så gir ofte opp. Netflix, YouTube, Amazon, omtrent alt annet funker bra. Så tror det går med på elendig hbonordic app. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Videoene er pikslete og elendig. Prøvd å slette Facebook o instalere igjen men no dize Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Videoene er pikslete og elendig. Prøvd å slette Facebook o instalere igjen men no dize Samme problem her litt siden, men ok nå etter flere omstart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Noen som vet hvordan man får opp varsler når man er på mobilen? Varslene dukker kun opp på låseskjermen. Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 (endret) Fikk i dag min mate 10. Hvordan får jeg opp nr på tall varsler på selve ikonene istedenfor en blå prikk? Kan få antall varsler oppe på oppgavelinjen, innstillinger-apper og varsler-varsler og statuslinje-varslingsmetode-antall På symbolene ser det ut til å være blå prikk eller ingen ting... Fikk i dag min mate 10. Hvordan får jeg opp nr på tall varsler på selve ikonene istedenfor en blå prikk? Kan få antall varsler oppe på oppgavelinjen, innstillinger-apper og varsler-varsler og statuslinje-varslingsmetode-antall På symbolene ser det ut til å være blå prikk eller ingen ting... Du kan få antall ved å gå til:apper og varsler, varsler og statuslinje, og varslingsmetode. Det er tre valg. Blå prikk, antall, eller ingen. Endret 19. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Den går ikke. Da kommer antall på status linje men ikke på selve appen Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Bare jeg som ikke får opp bilder på Facebook lenger? Ingen bilder laster inn. Reinstallert osv uten nytte. Kun omstart på tlf hjelper noen timer.. Tømme cache? Ellers så kan det være noe med software. Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Bestilte akkurat mate 10 pro hos elkjøp til den nette sum av 3490,- Løp og kjøp mens den fortsatt ligger ut til den prisen https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAM10PGO/huawei-mate-10-pro-smarttelefon-mochabrun Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Garantert feilpriset. Tvile rpå du får varen da det er opplagt at det er feil pris. Sjekket kundeavis og riktig pris er 7499 Endret 10. februar 2018 av Christoffero89 Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Det verste som kan skje er at jeg får pengene tilbake, så er verdt et forsøk 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Nova Launcher Korleis er det med Nova Launcher på denne kontra stock launcher? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Nova Launcher Korleis er det med Nova Launcher på denne kontra stock launcher? Nova Launcher er likt på alle enheter, men sammenlignet med Huawei har du flere tilpasningsmuligheter, samt en app drawer Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 App drawer får du om du endrer innstillinger på telefonen. Men Nova gir flere andre muligheter i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå