uranus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Kjøpte en Switch igår til 196 kroner fra komplett. Er den bra for den prisen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vet ikke helt, men jeg kjøpte en billig switch selv på komplett. Og denne har fungert ganske bra. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Stort sett alle billigswitcher holder samme kvalitetsnivå: godt nok for hjemmebrukere. Jeg har faktisk den der og har opplevd å måtte "restarte" den en gang da nettverket mitt hang seg, men etter de (leeeenge siden) har den veriket fint Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vel... Du får hva du betaler for... Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 For hjemmebrukere er den switchen sikkert mer enn bra nok, selv om prisen er utrolig lav... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vel... Du får hva du betaler for... Du betaler for en switch og får en switch? Er ikke det hele poenget her da? Eller mener du at han skal punge ut med x over 1000,- for en superswitch som sikkert ikke kommer til å være bedre for nettverket hans enn en litn billigdritt? Vær litt mer konstruktiv davel ot: Siden din begynner å bli fin nå (bortsett fra den åpenbare nerorippoffen) hehe nytt banneord: din lille nerorippoff Lenke til kommentar
Calm Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Spør du meg er den helt genial! Kjøpte den der for en stund siden... Har aldri opplevd noen problemer - ikke noe lag, ustabilitet nada... funker utmerket! Hadde det vært Gbit switch det var snakk om hadde jeg kanskje sett litt skeptisk på den über billige modellen, men den der er absolutt et godt kjøp... Endret 10. desember 2003 av Calm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den switchen har litt liten adresse tabell (1 K) bare, men ellers er den vel brukbar til sitt bruk. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg har den switchen og den funker utmerket. Jeg sammenligner da meg D-link, 3com, SMC, Sunsway, Lucent i 5-12 port klassen. Selv bruker jeg den for å slippe 3 kabler til hemsen, kjører en kabel og switch i enden... Den blir forøvrig erstattet av gigabit til jul. Endret 10. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå