Figge645 Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei. Jeg har en film i mpg format, men jeg klarer ikke å åpne den. Hverken i windows media player, eller real player. Jeg har også prøvd å bruke en annen player som jeg lastet ned fra nettet. Men dette gikk heller ikke :sad: Jeg lurer på om det kan være en vcd fil, men den åpnes ikke i software vcd player heller. Feil meldingen jeg får i programmene, er at programmet ikke kan finne noen kombinasjoner av filtere som passer til avspilling av filen. Det er ikke bare en fil men også 3 andre som denne filmen består av. Er det noen som kan hjelpe meg? [ Denne Melding var redigert av: kmw på 2002-03-01 22:52 ] Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 kmw skrev (2002-03-01 22:51):Hei. Jeg har en film i mpg format, men jeg klarer ikke å åpne den. Hverken i windows media player, eller real player. Jeg har også prøvd å bruke en annen player som jeg lastet ned fra nettet. Men dette gikk heller ikke :sad: Jeg lurer på om det kan være en vcd fil, men den åpnes ikke i software vcd player heller. Feil meldingen jeg får i programmene, er at programmet ikke kan finne noen kombinasjoner av filtere som passer til avspilling av filen. Det er ikke bare en fil men også 3 andre som denne filmen består av. Er det noen som kan hjelpe meg? [ Denne Melding var redigert av: kmw på 2002-03-01 22:52 ] jepp, PowerDVD klarer å spille av TLOTR:TFOTR SVCD DVDSCREENER (som jeg går ut i fra at du har der) og andre filmer i dette formatet [ endret av SuperK den 2002-03-01 22:59 ] Lenke til kommentar
kohi Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Kan også være at fila er skada. Prøv å åpne den i Flask mpeg. Finner ofte ut hva prblemet består i. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 22:51, kmw skrev:Hei. Jeg har en film i mpg format, men jeg klarer ikke å åpne den. Hverken i windows media player, eller real player. Jeg har også prøvd å bruke en annen player som jeg lastet ned fra nettet. Men dette gikk heller ikke :sad: Jeg lurer på om det kan være en vcd fil, men den åpnes ikke i software vcd player heller. Feil meldingen jeg får i programmene, er at programmet ikke kan finne noen kombinasjoner av filtere som passer til avspilling av filen. Det er ikke bare en fil men også 3 andre som denne filmen består av. Er det noen som kan hjelpe meg?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kmw på 2002-03-01 22:52 ]</font> Okey..du prøver vel å spille av en VCD eller en SVCD. Bruk program som power-dvd, win-dvd eller et et program som jeg bruker micro-dvd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå