Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du ny kjærete? Fremgangsmåte?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tilgang på VG sin fulle artikkel men leste ingressen. Der stod det at hun var så lei av at det ikke ble noe mer følelser og at det ikke ble gjensidig etter one night stands.... Og det jeg stusset veldig på var.... Er det slik at det er den runden man går for å få seg kjæreste?

Full på byen - one night stand hjem - sex med en "fremmed" en har kjemi med på fylla - vurdere om dette er kjæresteemne - mulig kjæreste?

Jeg ble litt satt ut men det er kanskje slik fremgangsmåten er blitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Full på byen - one night stand hjem - sex med en "fremmed" en har kjemi med på fylla - vurdere om dette er kjæresteemne - mulig kjæreste?

Jeg ble litt satt ut men det er kanskje slik fremgangsmåten er blitt.

Enten er dette ekstremt dårlig humor ellers er det så på tryne.

Tror når dama vokner etter fulla vil hun finne seg annen type.

Bli heller venn med hun\han også kanskje bygge nært vennskap også kjæreste kanskje?

Lenke til kommentar

Hvordan folk finner hverandre er like forskjellig som folk er forskjellige.

Ja men det er ganske tåpelig hvis sex er langt viktigere en vennskap? Er hvordan personen ser ut og hvordan personen er i senga er viktigere en kunnskapnivå og hvordan personen er snill\grei og en som virkelig stiller opp? Det gjelder vel begge veier.

Enkelte tenker personer som klær er gøyere å ha mange damer en få. Noen personer liker konkuranse mellom damer\menn hvem som er best til alt? Det er vel kun komisk hvis vennskap skal handle om det?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja men det er ganske tåpelig hvis sex er langt viktigere en vennskap? Er hvordan personen ser ut og hvordan personen er i senga er viktigere en kunnskapnivå og hvordan personen er snill\grei og en som virkelig stiller opp? Det gjelder vel begge veier.

Enkelte tenker personer som klær er gøyere å ha mange damer en få. Noen personer liker konkuranse mellom damer\menn hvem som er best til alt? Det er vel kun komisk hvis vennskap skal handle om det?

Noen mennesker er mer fysiske enn andre, og for dem fungerer det bedre å bruke det fysiske som en måte å bli kjent på enn det ville gjort for noen som er mindre fysiske. 

Igjen, folk er forskjellige. Det finnes ikke noe rett eller galt her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis, eller når, den perioden i livet mitt kommer igjen, at jeg skal gå inn i den prosessen, så kommer jeg til å spørre enhver kvinne som jeg føler jeg har en viss kjemi med, om å bli med på en date, med høflighet og en viss stil. Et treff, en kaffe, et lite måltid på en restaurant, noe trivelig. Sånn at man får pratet ut i fred og ro, og se om det er noe mer der, noe kjemi.

Jeg tenker at one-night stands er en forferdelig dårlig måte å bli kjent med folk på. Man utleverer dét man liksom skal ha felles og til glede for hverandre resten av livet, for enhver vind. Hva er vitsen? Nok en gang, kortvarig glede fremfor bærekraftighet, ikke rart det går galt da. Sånn er det med alt. Avhengighetsproblemer og disiplin.

Lenke til kommentar

Anbefaler å ha sex først, så gå på date. Da blir hele daten mer avslappet og naturlig, siden ingen sitter og bekymrer seg for hvorvidt det skal bli noe mer etterpå og hva man skal gjøre i så fall. Når sex-biten allerede er unnagjort så blir fokuset bare på å bli kjent og ha det hyggelig. Veldig behagelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tilgang på VG sin fulle artikkel men leste ingressen. Der stod det at hun var så lei av at det ikke ble noe mer følelser og at det ikke ble gjensidig etter one night stands.... Og det jeg stusset veldig på var.... Er det slik at det er den runden man går for å få seg kjæreste?

Konklusjonen her var vel at denne fremgangsmåten ikke fungerte særlig bra.

Så, nei.

Lenke til kommentar

Men kan man ikke si hvis man blir kjent med personen bygger først et vennskap, så nært vennskap (Der man deler alt om seg selv og vennen) man har større sansynlig og ha langt kjærlighetsliv?

Ofte brudd er fordi man er forskjellig, eller man ikke stiller opp for hverandre er det ikke konklusjonen? Går man hverandre på nervene kan det aldri bli noe vennskap\kjærlighetsliv?

Dog har jeg aldri hatt nært vennskap\kjæreste ennå. Så kan ikke si jeg er ferdig utlært.

Lenke til kommentar

Det finnes mange grunner til brudd, uten at det i det hele tatt er negative i seg selv. Først og fremst kan det være gøy og fint å ha et kjæresteforhold uten at det nødvendigvis må vare livet ut. Absolutt alt er ikke ment for å vare.

I tillegg er det selvfølgelig mange som vokser fra hverandre over tid. De færreste av oss har gått de siste 10-15 årene uten å forandre oss noe, og da er det ikke alltid begge partene i et samliv utvikler seg i samme retning, eller lengre vil det samme i livet. Å tviholde på et forhold 'bare fordi' gagner ikke noen, og er sløsing av begges tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...