Arctic Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Greit det Så da skal jeg bare skrive: "can you please set the bill on the gift message to 20$" Eller har du noe mer ordrett? Tja, bytt gjerne ut "gift message" med "proforma invoice", for det er der verdien skal stå. Forøvrig er det bortkastet og få de til å merke pakken som gave, da det sannsyligvis vekker mer mistanke. Gaver fra en butikk er nemmelig ikke så normalt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) faktisk ikke.... itbutikken har lenge kjørt med ferdiginnpakkede bestilinger. Man kan tillogmed velge papir ... i hvertfall hadde de det i fjor. edit: mr.devil: jeg ville heller satt den til 120$ Jo nærmere du er den faktiske verdien jo mer troverdig vet du Endret 12. desember 2003 av Xell Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 min pakke (som vanlig pakke) kom seg over grensa dette er profft ass, skal bli gøy med vannkjøling. skulle gjerne også bestillt raddiser, prosjektet mitt skever litt ut..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå