AfterGlow Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Vi hadde fått et helt annet Call of Duty-spill dersom utvikleren fikk viljen sin.Call of Duty WWII-utvikleren ville egentlig lage Advanced Warfare II Lenke til kommentar
Rs Grim Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Ingenting er bedre enn et cod, der selv ikke utviklerne vil lage det. Men jeg syns det var morro hvertfall, ingen flygende mennesker med pumpehalger her. Nesten ingen Tubing, og sniper er brukbart igjen. Modtools og Dediservere mangler enda da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Activision har greid å lage et WW2 spill jeg er absolutt ikke interesert i. Jeg er vedlig interessert i WW2 og har spilt det meste i den perioden til og med spill jeg vet sikkert ikke er så bra. Men fra alle de reviews og videoer jeg har sett av spillet er det ingen ting der som frister med, fra ekstremt uorginalitet(det er jo standard i COD) som at de mer eller mindre bare kunne kalt deler av spillet Saving private ryan the game. De har tatt alt det jeg ikke liker med COD og skurdd det opp til 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå