-HugiN Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det haster ikke og skaffe ny pc nå akkurat så lurer på om jeg gjør lurt i å vente til slutten av januar før jeg skaffer meg Athlon 64 3200+ med tanke på pris og at nye produkter gjerne koster unaturlig mye den første stunden de er på markedet? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, det kan være lurt å vente litt, hvis du ønsker å komme billig fra det. men husk at om du venter kommer det hele tiden nye produkter!(!) Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hehe joda, fullstendig klar over det, men jeg skal ha en Athlon 64 3200+, men 4000 Og Athlon 64 3400+ skal vist lanseres 2. juledag og da vil vel prisen synke litt med det samme ? Og etterspørselen ergo prisen er vel litt høyre rett før jul kan jeg tenke meg ? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 det vil den nok.. som du selv sa. det haster ikke. jeg planla pc kjøp for et par mnd siden og så litt på utviklingen.. sparte noen kroner etter at prisfallet på pentium 4 begynte. radeon 9800 pro har også blitt billigere. i dag er pc'en kommet! Sitter bare å venter på at posthuset skal åpne! Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Hehe, nytt skjermkort kom forige uke, så mangler bare å bytte ut en 4år+ gammel PIII 800 nå så blir detta bra, men mye arbeid fremover og tiden mot jul går erfaringsmessig fort så... Time will tell... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor mye kan det være å tjene på å vente? Tror ikke jeg hadde ventet i ukevis på å muligens spare noen få hundringser. Hardware priser kan være vanskelig å forutse og du kan i verste fall ende opp med å måtte betale mer for varen enn dagens pris. Minner om skjermkortdiskusjonen på forumet her rundt disse tider i fjor. Alle som startet tråder der de spurte om råd til kjøp av skjermkort ble av mange anbefalt å vente til Januar når GeForce FX kortene kom. De mente prisen ville falle noe helt sinnsykt på både ATI kortene og Nvidia da, noe som ikke skjedde, prisene så fortsatt nesten uforandret ut når sommermånedene kom, så jeg er glad jeg ikke er en av de som hørte på de rådene. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du kan jo eventuelt kjøpe en Athlon 64 3000+. De er rett rundt hjørnet og PSdata har satt dem opp til under 2 høvdinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå