Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Drømmer at jeg biter så hardt sammen at tennene nesten knekker.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg må være ærlig å si at jeg aner ikke om jeg drømmer, eller om jeg ligger på en slik måte at kjeven blir presset sammen. Men det går ut på at under og overkjeven presses så hardt sammen at det kjennes ut som jeg skal knuse tennene. Jeg prøver fortvilt å åpne kjevene men klarer det ikke. Det er en helt jævlig følelse, og det er nesten så virkelig at jeg aner ikke om dette er noe jeg drømmer eller om jeg faktisk presser tennene sykt hardt sammen.

Noen som har opplevd det samme? Jeg mistenker at jeg presser tennene hardt sammen i virkeligheten men at drømmen gjør at jeg ikke klarer å åpne kjeven. Kjeven er på en måte låst helt til jeg våkner..

Anonymous poster hash: 5cdcb...c98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være så mange grunner.

Hvor lenge har problemet vart? Kan jo være at du drømmer noe som provoserer frem handlingen, men dét blir vanskelig å fastsette hva det kan være. Noen spesielle livshendelser siden det her har begynt, spesielt stressende, kanskje? Kanskje en time med avstressing, bare ligge og slappe av, en varm dusj koble av før du skal sove, kan ha en positiv virkning? Hva er vanene dine før du skal sove? Det kan jo være fysiologisk eller psykologisk ...

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...