Tunky Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Har hatt en Samsung UE60KS7005 siden tidig i sommer. Har en stund nå hatt problemer med YouTube-appen på tv-en. Den vil ikke laste. Prøver jeg å laste inn appen får jeg kun en svart skjerm. Noen som har vært borti det tidligere? Kan ikke slette og installere på nytt heller ser det ut som, da appen er en del av "grunnappene" på tv-en. Lenke til kommentar
Mimi77 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hei Har du fått hjelp for dette ? Jeg har problemer med HBO appen og har Samsung UE55KS7005. Kort fortalt ....jeg får lov å se HBO i noen dager men da går skjermen svart. Jeg må da tilbakestille smart hub og da virker det. Men jeg må stadig tilbakestille huben og er sprut lei. Det tar jo så lang tid. Jeg fikk hjelp hos Samsung ....og da kunne jeg se HBO i en uke før det ble svart igjen. Netflix og alle de andre appene virker helt fint. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har problemer med NRK appen. (Samsung UE60KS7005) Jeg får ikke tekst på programmene. Dette virket før. Symbolet for å slå det på og alt annet ser normalt ut. Men, teksten kommer ikke likevel. Har jeg "rotet" med noen innstillinger? Forslag/tips? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hold inne av knappen på fjernkontrollen i 10 sekunder. Så slår du på tv'en og prøver appen på nytt. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Du mener altså av/på knappen? Jeg prøvde dette slik. Normalt TV bilde.... Holdt inne av/på knappen i 10 sek. Tv slår seg av....og etter en stund, på igjen. Men, fremdeles ingen tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå