Gå til innhold

Døde pixel på skjerm

fiskekongen

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en ny Samsung 192V skjerm. Her er det en død pixel. Support sa at hvis det ikke var mer enn 7, så ble ikke skjemen byttet eller reparert. Trodde det at de måtte levere en vare som var iorden. Den var slik da jeg satte den opp i går. Hvis dette stemmer, så er jo dette noe forbrukerrådet må ta tak i. Kan ikke ha det slilk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått en ny Samsung 192V skjerm. Her er det en død pixel. Support sa at hvis det ikke var mer enn 7, så ble ikke skjemen byttet eller reparert. Trodde det at de måtte levere en vare som var iorden. Den var slik da jeg satte den opp i går. Hvis dette stemmer, så er jo dette noe forbrukerrådet må ta tak i. Kan ikke ha det slilk

Er DESVERRE sånn det er. Følger vel klasse ISO3 isåfall. Du kan prøve den gode, gammeldagse masseringsteknikken... Du får ikke ny skjerm hvis det er kun en piksel. Kjør LCD tester og se hvor mange det er...

Lenke til kommentar

Er nok redd VeXx har rett. De ENESTE jeg har vært borti som har bytta en skjerm med en "pixel med farvefeil" er Nokia. Men da lå pixelen midt på skjermen og var rød.. om du har en død pixel som ligger på siden kan du nok bare glemme det.. De forskjellige produsentene har forskjellige kriterier.. Har nå en NEC skjerm med 4 døde pixler på høyresiden og den byttes ikke. No way..

På den annen side, noe jeg ikke anbefaler, kan du alltids lage et jæ*la sirkus og håpe leverandøren gir seg..

Men det er sykt irriterende, spesielt om pixelen ikke er død..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...