DuckPuck Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Hallo dere! Jeg er en ppu-student ute i praksis og underviser samfunnsfag. Jeg er på jakt etter en dokumentarfilm / serie eller kortere klipp om en form for ekstrem-vær som torden / flom / orkan eller annet som jeg kan vise til 8 klassinger. helst ikke lengre enn 50 minutter, og helst norsk eller ikke for komplisert engelsk. Fattig student, så gratis sider som youtube eller annet er fint, men klarer sikkert å skrape sammen noen kroner hvis det er noe på en betalt strømmingstjeneste som er veldig bra Alle seriøse svar setter pris på MVH en relativt hardtarbeidende ppu-student Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Du kan jo grave på NRK sine sider. Jeg vet ikke om de har akkurat det du leter etter men det ligger mange dokumentarer der. Lenke til kommentar
DuckPuck Skrevet 12. november 2017 Forfatter Del Skrevet 12. november 2017 Du kan jo grave på NRK sine sider. Jeg vet ikke om de har akkurat det du leter etter men det ligger mange dokumentarer der. Har lett en del på NRK, men ikke finni noe skikkelig. Men kanskje jeg bare er dårlig til å lete. :S Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Du kan jo grave på NRK sine sider. Jeg vet ikke om de har akkurat det du leter etter men det ligger mange dokumentarer der.Har lett en del på NRK, men ikke finni noe skikkelig. Men kanskje jeg bare er dårlig til å lete. :S NRK har jo en serie der de tar for seg været for hvert 10år pr episode. Mye forskjellig vær å finne der. Husker desverre ikke hva serien heter. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) NRK vær kavalkade, går alltid i romjula og summerer årets vær. https://tv.nrk.no/serie/ut-i-naturen/dvna20000113/23-12-2013 Endret 20. november 2017 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå