Gå til innhold

En drage med hjul

Anbefalte innlegg

Jeg har et Chieftech Dragon kabinett med disse plastikkføttene som du kan vri ut. Dette synes ikke jeg er noe særlig og vil heller ha noen små, fine hjul på den.

Er det noen som har gjort dette og har funnet noen hjul som passer bra på dette kabinettet?

Visst så, hvor ble hjulene kjøpt og hva kostet de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du skal få festa hjula, men du kan sikkert bruke møbelhjul. Disse får du bl.a. på clas ohlson. Tror du får kjøpt noe festebraketter, så med litt fantasi skal det vel være mulig å få ordna det :smile: Bare husk en ting, ikke skru i en 0,4 mm tjukk stålplate, heller ikke i bare plast, da må du ha gjennomgående med mutter og ting på andre sida eller noe.. poenget mitt er: pass på å feste hjula godt, PC-en din veier en del :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-02 15:03, [nicko] skrev:

Hadde kanskje vært litt kult og sette skateboard trucker med hjul under.

Jeg vil at det først og fremst skal være pent. Greit å kunne trille dragen hit og ditt (veier jo bly etter støydempingen), men ikke hvis det ser ut som det ikke er orginalt. Har ikke en pen drage for å lage noe mikkel på den.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke å få fatt i hjul (ELFA, Biltema; Clas O osv.), men det er å finne hjul som passer bra til min blåe drage. Jeg vil ha hjul som er pene og passer til dragen samt at de selvfølgelig må være av god kvalitet og en god monasje. Noe sånn halvveis vil ikke jeg ha i hvert fall.

Lenke til kommentar

Skateboard trucker er ikke noen god idé, jeg skater, og kan fortelle at det blir dyrt og ustabilt, samtidig som det blir noe dritt å feste dem, bore hull og styre veit du.. greiere å skifte beina og modde litt der, penere, billigere, og mer stabilt...

Lenke til kommentar

hvis du er vilig til å kutte og mode lit så kan man få alt til å funke.

prøv med hvul fra din lokale møbelforetning, borre noen hull og skru fast med noen skruer og mutrer.

foresten skruer får du på jernvaren, der får du mutrer også!! :razz:

med lit lakk på det hele så kan man få det til å se ganske ålright ut :smile:

bruk fantasien å bli forbløfet over hva du får til!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...