AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hei i natt så drømte jeg om en fantastisk fin jente. Jeg har ikke drømt på 2 år eller mer riktig jeg har ikke husket en drøm på 2 år. Jeg følte meg så glad og forelsket, men så våknet jeg. Jeg innså det var en drøm ganske fort og ble ganske trist, det er over nå man kan ikke få henne ut av hodet mitt, hun var så vakker. Ville bare dele og kanskje høre noen av deres historier om noe ala det samme. Anonymous poster hash: 83f0a...bb8 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Men du hadde det fantastisk i et øyeblikk og det betyr noe! Du får fortsette å besøke henne.. Selv kan jeg og ha tidvis ganske realistiske drømmer (men mye sjeldnere nå med årene), sist gang var det noe veldig leit slik at jeg våknet opp trist og gruet meg i et lite sek om dagen som kom, bare for å raskt innse at det var en drøm. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Ho kjem neppe og bankar på døra di, så du får gå ut der og leite. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hadde masse sånne drømmer oppimellom her og, trist hver gang jeg våknet, heldigvis skjedde det i virkeligheten tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg