Term Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Heisann. Jeg hadde tenkt å bygge en PC til sjefen på jobben, og har fristet han litt med ideen av dette shuttle kabinettet. Det jeg lurer på da er om det er stor plass til CPU vifta inni der? Tenkte jeg skulle kjøpe denne til han. Funker det fint eller? Har aldri satt sammen et shuttle system før. Edit: Satt heller å så på denne vifta. Er det kanskje et bedre valg? Endret 10. desember 2003 av Term Lenke til kommentar
cpy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den coolermaster på 25mm høyde ville passet inn på shuttle. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ka du skal med vifta når det er vifte i shuttlen når du kjøper den???det lurer jeg på Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ka du skal med vifta når det er vifte i shuttlen når du kjøper den???det lurer jeg på Det var noe av det jeg lurte på. Om det var vits med en CPU vifte. Det er en xp2400+ som skal inni der. Så du mener den ikke trenger CPU vifte? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er ett kjølesystem med shuttlen med vifte og alt,så det trenger du ikke ekstra Lenke til kommentar
kain Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Pga liten plass står det en heat pipe på cpu som transporterer varme opp på bakveggen der du monterer på vifte så du trenger ingen ekstra kjøling Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) den vifta som følger med bråker noe ***** og jeg har en temp som ikke går under 50 grader!!! kunne også trenge litt hjelp til å finne en stille og god vifte, har lyst å clocke litt, kanskje 3000+ om det er mulig Endret 10. desember 2003 av bensinkanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå