Dr. Brodsky Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Jeg kommer stadig over nettsider som anbefaler å oppdatere driverne til maskinvaren, særlig driverne til skjermkortet. Jeg har imidlertid aldri opplevd ønsket effekt av dette, til og med null effekt hadde vært supert, men for min del krasjer alltid maskinen totalt. Dette har skjedd med flere maskiner, med forskjellige skjermkort og forskjellige driveroppdateringer. Nå sist var det i forbindelse med ny versjon av Lightroom at mange anbefalte å oppdatere driverne til skjermkortet om en skulle bruke GPU. For min del endte det med at maskinen frøs for så å starte på nytt rundt hvert 10. sekund, og jeg måtte brukte nesten 20 forsøk før jeg klarte å tilbakestille til forrige driver. Jeg har forresten GTX 960M nå, men dette har skjedd på eldre skjermkort, på eldre maskiner, også. Hva har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Akkurat hva du har missforstått vet jeg ikke, men bruker du Nvidia sitt eget program? Geforce Experince? Funger ganske smertefritt via den, har ikke hatt et problem med driveroppdatering de siste 6-7 årene tror jeg. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Driveroppdatering skal gå ganske feilfritt i utgangspunktet, i noen tilfeller må du ty til bruk av DDU når installasjonen feiler. Min RX 480 derimot, veldig rar/defekt oppførsel --- svart skjerm når den vil(tar gjerne noen måneder), ellers fungerer den for det meste fint etter den fikk v17.9. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. november 2017 Forfatter Del Skrevet 12. november 2017 Akkurat hva du har missforstått vet jeg ikke, men bruker du Nvidia sitt eget program? Geforce Experince? Funger ganske smertefritt via den, har ikke hatt et problem med driveroppdatering de siste 6-7 årene tror jeg. Ja, har brukt Geforce Experince. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Prøv dette om du har mye problemer: http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå